Aporia: Uncover the Mystery! - Et nyt spil under udvikling

Spoisen
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 04 Oct 2012, 20:10

Aporia: Uncover the Mystery! - Et nyt spil under udvikling

Unread post by Spoisen » 04 Oct 2012, 20:40

Image
Hej folkens! Vi er 4 gutter der (også) studerer Medialogi (i kbh), og vi har i den sidste tid siddet og arbejdet med et nyt spil vi kalder for Aporia.
Vi går under navnet "Mystic Box Studios" og vi har glædet os til at udgive og fremvise denne første ALPHA af Aporia, som nu er tilgængelig på moddb.
http://www.moddb.com/games/aporia-uncover-the-mystery

Starter lige med at vise en teaser-trailer:


Aporia er et spil der fokuserer på mystik! Vi var allerede fra starten været interesseret i at bringe mystikken længere frem i den nuværende generation af spil, da vi følte at der stadig var stort potentiale og måske endda decideret mangel på mystik i mange spil i dag.
Spillet er lavet med CryENGINE 3 SDK'en og alle dets assets plus lidt ekstra og har derfor en nydelig æstetik synes vi selv :)

Den nuværende version har haft fokus på at skabe stemning og facilitere udforskning - spillet indeholder en stor verden med mange hemmeligheder.
Men historien i Aporia er så at sige "skjult" - du får brug for al din list og klogskab for at finde og fortolke historien, og hvis du lurer det hele, bliver du så at sige belønnet (Vi siger ikke hvordan!). Det skal også siges at den næste fase af udviklingen kommer til at beskæftige sig med en mere direkte historiefortælling.
Som såddan er Aporia et meget "voksent" spil hvor du skal lede længe efter action og hurtigt gameplay - det opfordrer snarere til betænksomhed of overvejelse.

Vi er lidt på udkig efter god feedback i alle former - inklusiv, men ikke begrænset til, et spørgeskema (på engelsk) man kan udfylde efter man har gennemført Aporia: http://AporiaQ.redirectme.net

Vi håber der er nogle der har lyst til at prøve Aporia, og at der måske også er noget godt feedback at finde.
Spillet kan findes og downloades her: http://www.moddb.com/games/aporia-uncover-the-mystery

Tusind tak på forhånd.


/Mystic Box Studios
Last edited by Spoisen on 05 Oct 2012, 15:04, edited 1 time in total.

User avatar
Morten Brunbjerg
Level 4 - Newbie
Posts: 40
Joined: 04 Aug 2011, 13:12
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: Aporia: Uncover the Mystery! - Et nyt spil under udvikli

Unread post by Morten Brunbjerg » 05 Oct 2012, 09:26

Ser meget spændende ud! Mysterier er lige noget for mig. Fed ambition og traileren ser interessant ud. Kan jeg maile dig/jer?

Morten Brunbjerg
- level12.dk

Spoisen
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 04 Oct 2012, 20:10

Re: Aporia: Uncover the Mystery! - Et nyt spil under udvikli

Unread post by Spoisen » 05 Oct 2012, 11:31

Morten Brunbjerg wrote:Ser meget spændende ud! Mysterier er lige noget for mig. Fed ambition og traileren ser interessant ud. Kan jeg maile dig/jer?

Morten Brunbjerg
- level12.dk
Naturligvis. Du/I kan skrive til os på mysticboxstudios"at"gmail.com eller sende os en besked på moddb.
("at" = @ - Er blevet lidt træt af at spambots der fanger ens mail på forum - jeg håber dette narre dem :))

Post Reply