Frankie and Stein

cykelvester
Level 1 - Speck of dust
Posts: 15
Joined: 16 Jan 2015, 02:14

Frankie and Stein

Unread post by cykelvester » 18 Jul 2015, 16:04

Hey dudes

Mit navn er Sylvester Hansen og Jeg er i gang med at byge min profil som spil designer. I den anledning har jeg brugt det meste af juni på at bygge en lille interaktiv tegneserie i Unity. Det jeg har lagt vægt på her, er at lave et UI system der er bygget op omkring en illustration of at lave et dialog system der kalder på en .txt fil.

Jeg har lavet alt i dette spil, bortset fra musikken som er blevet lavet af Dylan Harper, som kan findes her: http://darkmetroidomega.newgrounds.com/

Her er en still fra spillet:
Image

og du kan finde hele spillet her:

Frankie and Stein:
http://www.newgrounds.com/portal/view/660494

PS. Jeg havde nogle problemer med at få Unity's WebGL builds til at fungere, så spillet er uploadet med deres web-player og kan kun spilles i firefox. Hvis der er nogen der har nogle tips til hvordan man uploader med web-playeren, så vil jeg meget gerne høre dem

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Frankie and Stein

Unread post by jonaz.dk » 18 Jul 2015, 19:27

Google har med vilje fjernet support for Unity Webplayeren i Chrome... won't be coming back.

Jeg syntes at det er et rigtigt fint univers og historie du er i gang. Cute. :) Du skal nok lige have noget sparring ind over det engelske. Der er en del fejl.

Det er super fint med lidt story inde over. Men der er også rigtigt meget tekst at klikke igennem.
Det bliver et ret stort problem i første brain builder puzzle. Hvor man bruger utroligt meget energi på at klikke sig igennem den ene fejlkombination efter den anden.
Har ikke kunne komme videre end den.

Det er en alt for hård start for spilleren. Jeg ville skrue meget ned for antallet af kombinationer eller komme med nogle meget klare hints i teksten til hvad der evt. kunne virke.
Men ellers godt arbejde. Keep it up. Det er et univers man godt vil udforske mere. :)

Post Reply