Jazon and the Dead

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Jazon and the Dead

Unread post by jonaz.dk » 23 Nov 2016, 11:28

Fik forresten også spillet jeres demo. Syntes den virker rigtigt godt med action-adventure sammensmeltningen. Helt klart noget man får lyst til at spille videre.
Som altid er der lidt småting. Men det vil jeg ikke belemre jeg med nu.

Fig kampangen havde en fin start. Men ville være rart at se et boost. Meget snart! :)
Håber i får lavet det færdigt med det budget og team det fortjener. Regardless om kampangen lander eller ej.

Og demo her til dem der ikke har været forbi.. hint hint. ;)
http://gamejolt.com/games/jazon-and-the ... iew/206379

User avatar
DennisJensen
Level 9 - Conjurer
Posts: 95
Joined: 19 Mar 2013, 16:31

Re: Jazon and the Dead

Unread post by DennisJensen » 23 Nov 2016, 17:38

Hey,

Tak. Det er svært at sælge action/adventure sammensmeltningen som du kalder den i en video eller i tekst, men når man prøver det synes jeg det giver meget god mening, der er rigtig mange ting der kunne forbedres blandt andet de puzzles vi har er svære og folk falder fra. Men ja det er jo også kun en meget tidlig demo :)

Den bliver svær at trække i mål, vi har gjort rigtig meget og der har været super god interesse for spillet. Lige nu ligger vi nr. 9 på steam greenlight med 71% yes votes. Vi har fået god eksponering på reddit, imgur og youtube, men det har ikke rigtig kunne lokke folk til at backe os. Så vi ved faktisk ik helt hvad der er gået galt, siden vi også fik en god start med et presse boost.

Lad os håbe der sker noget.

Post Reply