Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

User avatar
bondafong
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 17 Jun 2016, 10:29
Location: København
Contact:

Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

Unread post by bondafong » 21 Jun 2016, 11:37

Min bror og jeg har netop udgivet en Hearthstone Quiz App til iOS på Apple App Store.

Der er tre quizzer hvor målet er at genkende hvilke kort du bliver præsenteret for udfra kortets artwork! Der er flere forskellige typer quizzer på vej, inklusiv quizzer hvor vi distorter billedet, rene tekstspørgsmål, mm. (Vi modtager også meget gerne forslag til hvilke andre typer quizzes der kunne være sjove).

Vi vil være super taknemmelige hvis du har lyst til at afprøve og teste den. Hvis du støder på fejl - enten i appen el. quiz-spørgsmålene, eller har andre inputs til appen, vil vi meget gerne høre fra dig - enten i tråden her eller på vores facebook supportside! Tag desuden gerne screenshots af fejl hvis det er muligt.

Skriv til os på vores supportside:
https://www.facebook.com/hsquiz/

I kan finde appen her:
https://itunes.apple.com/app/hs-quiz-te ... 1109101176
-----------------

Heartstone Quiz App
support page
iTunes download link


Touchlogic company home page

User avatar
shrt
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 08 Mar 2008, 17:07
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

Unread post by shrt » 27 Jun 2016, 13:09

Har hentet den. Første gang jeg åbnede hang den længe på splash skærmen, hvorefter den crashede. Måtte force quitte og åbne på ny, men så virkede den også! :) Måske en Game Center bug? Jeg var i hvert fald ikke logget ind, hvilket jeg ellers plejer at være.
Jacob Hauberg Hansen (github)

Software Developer at Novasa

User avatar
bondafong
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 17 Jun 2016, 10:29
Location: København
Contact:

Re: Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

Unread post by bondafong » 27 Jun 2016, 13:11

shrt wrote:Har hentet den. Første gang jeg åbnede hang den længe på splash skærmen, hvorefter den crashede. Måtte force quitte og åbne på ny, men så virkede den også! :) Måske en Game Center bug? Jeg var i hvert fald ikke logget ind, hvilket jeg ellers plejer at være.
Ok tak for info. Jeg har ikke set den bug før. Men det er meget muligt med Game Center, da vi har set det opføre sig mærkeligt før.

Hvis du har andet feedback når du har prøvet appen tager jeg imod det med kyshånd. :)
-----------------

Heartstone Quiz App
support page
iTunes download link


Touchlogic company home page

User avatar
shrt
Level 4 - Newbie
Posts: 46
Joined: 08 Mar 2008, 17:07
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

Unread post by shrt » 27 Jun 2016, 13:38

Kan allerede nu sige, at på trods af hvor meget Hearthstone jeg har spillet, så er jeg ikke særligt god til quizzen! :roll:

Til gengæld synes jeg at det er en sjov ide :)

Lidt feedback her:
  • Jeg kunne godt tænke mig, at det krævede et tap for at gå videre til næste runde- ligesom når man starter. Lige nu, synes jeg at den går videre for hurtigt. Jeg når ikke engang at se at der står "Get ready!"...
  • Man kunne tilføje en parallax effekt på de viste billeder, så man kunne tilte sin telefon til siderne for at se en lille smule mere af billedet (undersøg UIMotionEffect)
  • Man kan risikere at få vist et udsnit af et kort, hvor der stort set ingen genkendelige ting er at se. Sommetider er det bare en baggrundsfarve. Måske kunne i lave en slags "safe-zone" for kortene. Det kræver nok en del manuelt (slave) arbejde...
  • Jeg synes man burde have et par "liv", før man tabte. Altså, at have et par chancer til at svare forkert, uden at skulle starte helt forfra.
  • Jeg synes reklamerne dukker op alt for ofte, og det er ikke altid at man lukker dem på samme måde. Krydset er sommetider i venstre side, andre gange i højre side.
Mindre detaljer:
  • Svar knapperne burde bruge word-wrapping på flere linjer, i stedet for at formindske teksten på lange kort navne. Det ser ikke så godt ud.
  • Jeg føler mig ekstra dårlig, når slut skærmen siger "Well Played!" til mig men min score viser 0... ;)
Håber det kan bruges!
Jacob Hauberg Hansen (github)

Software Developer at Novasa

User avatar
bondafong
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 17 Jun 2016, 10:29
Location: København
Contact:

Re: Hearthstone Quiz App - netop udgivet på Apple App Store

Unread post by bondafong » 27 Jun 2016, 13:42

shrt wrote:Kan allerede nu sige, at på trods af hvor meget Hearthstone jeg har spillet, så er jeg ikke særligt god til quizzen! :roll:

Håber det kan bruges!
Kan sige du ikke er alene. Jeg har spillet Hearthstone siden betaen (og har lavet spillet). Og jeg har ikke selv scoret over 10... Men vi har valgt en høj sværhedsgrad med vilje, for lidt øget replayability.

Vi er meget glade for din feedback, og det er helt sikkert noget vi vil kigge nærmere på. :)
-----------------

Heartstone Quiz App
support page
iTunes download link


Touchlogic company home page

Post Reply