a Missing Moon

cykelvester
Level 1 - Speck of dust
Posts: 15
Joined: 16 Jan 2015, 02:14

a Missing Moon

Unread post by cykelvester » 12 Apr 2018, 20:14

Hey Spiludviklere

Jeg har arbejdet på et lille projekt over de den sidste uges tid som jeg endelig er klar til at dele. Spillet hedder "A Missing Moon" og handler om en lille piger der hedder Isolde som lægger mærke til at månen er væk. Det er nu din opgave som spiller at finde ud af hvad der er sket med månen og hvem der har taget den

du kan finde spillet her: https://gamejolt.com/games/a-missing-moon/332954

Musikken er lavet af Søren Agerbæk: https://soundcloud.com/s-ren-bagenhaek

Image

Image

Jeg håber at i kan lide spillet, men ligemeget hvad i synes vil jeg meget gerne have feedback.

User avatar
JesperSB
Level 26 - Evil ghoul
Posts: 269
Joined: 31 Aug 2017, 13:08
Location: Hvidovre
Contact:

Re: a Missing Moon

Unread post by JesperSB » 13 Apr 2018, 16:46

Jeg kan ikke komme op på taget.
Hvordan gør man det.?

Måske tilføje at du kan slukke/skrue ned for musikken.

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: a Missing Moon

Unread post by jk5000 » 17 Apr 2018, 13:35

Jeg har for et par dage siden spillet dit spil, og jeg må overordnet sige, at jeg var ret glad for spillet.

Musikken og grafikken er super god, og de giver begge spillet en god stemning til spillet. Jeg er ikke helt sikker, men det lyder desvære lidt som om, der er noget mere støj i musikken i spillet, end der i den originale musik.

Historien og den måde som historien bliver fortalt i spillet er både god og interessant, men for mig er den dog ikke helt lige så interessant som historien i "Unsafe - Chapter 2".

Instruktion til hvordan man spiller spillet er til gengæld meget bedre her, end det var "Unsafe - Chapter 2". Det eneste lille problem jeg havde med styringen af spillet, er at det lidt svært, at se hvad man har valgt i "inventory".

Jeg var desvære ikke i stand til at gennemføre spillet helt til enden, og jeg ved desvære ikke helt hvorfor, men det kan måske være fordi, at jeg på et tidspunkt mistede billede af den lille pige.

Post Reply