Dygtige AR folk søges

mdn
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2012, 13:28

Dygtige AR folk søges

Unread post by mdn » 30 Mar 2012, 13:50

Hej,
Jeg er på udkig efter nogle dygtige Augmented Reality folk fra DK ifbm. et app projekt til tablets. De kompetencer jeg leder efter her er folk der har erfaring med at kode til android og kompetencer og brænder for AR. Da projektet stadig er i udviklingsfasen, er jeg i første omgang ved at danne mig et indtryk af hvem der kan løse de opgaver herhjemme, så derfor bliver denne posted her og ikke i job sektionen. Da jeg ikke er stødt på mange app firmaer herhjemme der har erfaring med AR, fik jeg anbefalet at kigge mod spiludviklermiljøet, hvilket jeg så gør nu.

Jeg kan desværre ikke give så mange detaljer p.t., heller ikke om opdragsgiver, men projektet er naturligvis lønnet hvis det realiseres. Det jeg kan sige er at det kommer til at handle om at bruge tablets som et digitalt medie der bringer et rum til live, primært med film sekvenser der skal lægges oven på rummet med så få markører (QR eller lignende) som muligt, og vil nok kræve en grundig mapping af de lokations der er tale om (som det sikkert fremgår er jeg ikke selv tekniker).

Beklager jeg ikke kan give så mange oplysninger endnu, men håber I kan hjælpe mig med at pege nogle dygtige folk ud der brænder for AR i DK eller omegn. Hvis I har video eller lignende af projekter I har lavet, så send dem meget gerne til mig her, eller på mail mdnybo@gmail.com.

Mvh Morten

Post Reply