Lullaby Lucy

User avatar
Javira
Level 10 - Dark arts student
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2009, 01:17
Location: Århus
Contact:

Lullaby Lucy

Unread post by Javira » 24 Nov 2014, 16:29

Hold op hvor blev der kæmpet hen over weekenden. Det blev til knap 900 spil i #indiesvspewdiepie gamejam.

Jeg håber folk fik noget ud af min livestream. I skal i hvert fald have tak dem af jer der kiggede med.
Mit projekt var nok en anelse for ambitiøst for en mand, og set i det lys er jeg vel ok tilfreds, trods de mange bugs. Det er uden tvivl det grimmeste kode jeg har præsteret, men det er også kodet på en dag efter to hårde dage med gratik, lyd og musik :shock:

Nu gælder det bare om at få stemmer over den næste uges tid :)
http://jams.gamejolt.io/indiesvspewdiep ... lucy/37571

Giv en stemme, og lad mig høre om det er et spil man bør gå videre med.
Selv synes jeg godt der kunne være potentiale i Frankenteddies dog i et andet spil.

OBS: Spillet er tiltænkt smartphones, derfor 1 button gameplay.
Last edited by Javira on 25 Nov 2014, 15:38, edited 1 time in total.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3959
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Lullaby Lucy

Unread post by jonaz.dk » 25 Nov 2014, 11:11

Hey!
Crazy du bruger tid på at lave en intro med fanzy lyd osv. til et gamejam. Ene mand! ;)
Flot arbejde at det hænger sammen visuelt og mængden af content.

Må indrømme jeg ikke er vild med 1 touch rotate controls. Syntes ikke rigtigt der er noget i spillet der underbygger at det er en god mechanic.
På ipad har jeg ingen problemer med touch joystick og et par action knapper i den anden side i landscape. Lidt en anden snak på mindre telefoner.

Er det meningen at man skal kunne krydse de der platforme der bevæger sig?
Det er svært! Men det er ligesom et eller andet på den anden side der indikerer at man kan komme der hen.

User avatar
Javira
Level 10 - Dark arts student
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2009, 01:17
Location: Århus
Contact:

Re: Lullaby Lucy

Unread post by Javira » 25 Nov 2014, 15:44

Ja, jeg hader virkelig mig selv for den intro, det er så dumt og den er pinlig at se på. Jeg ville have droppet den, men følte mig lidt presset til at inkluderer den da jeg havde sat voice actors igang. Det samme gælder menuer, alt sådan noget fis skal væk, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg tænkte.

Havde jeg droppet alt det var jeg endt med et spil der måske var half decent.
Man kan godt krydse dem, og det skal man også for at slå blomsterne ned, ellers dør man.

Fordi jeg havde oprettet en test side inden gamejam er mit spil blevet fanget i deres cheat system, så jeg har desværre ikke været med på listen det første døgns tid.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3959
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Lullaby Lucy

Unread post by jonaz.dk » 26 Nov 2014, 02:57

overscoping.. happens to the best of us. :)

voice actors er meget cool! nogen pros du har fat i?

User avatar
Javira
Level 10 - Dark arts student
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2009, 01:17
Location: Århus
Contact:

Re: Lullaby Lucy

Unread post by Javira » 26 Nov 2014, 16:19

Ja, det burde jeg ellers have lært. Oh well, videre i teksten.

Den ene er pro. du kan finde ham på fiverr, søg efter Jhonny video. Den anden er up 'n' coming. Søg efter annchirisu på youtube.

Post Reply