Invitation. Ny organisering i Interactive Denmark

User avatar
KirstineA
Level 18 - Zelda
Posts: 183
Joined: 14 Mar 2010, 23:06
Location: Copenhagen
Contact:

Invitation. Ny organisering i Interactive Denmark

Unread post by KirstineA » 26 Aug 2016, 15:19

På tirsdag d. 30 august er der åbent hus hos Interactive Denmark

Hvornår: tirsdag d. 30. august 2016 fra 16.00 - 18.00
Hvor: Bernhard Bangs Allé 25, stuen tv., 2000 Frederiksberg.

Vi fejrer den nye organisering i Interactive Denmark, hvor Sofie Filt Læntver bliver projektchef. Jan Neiiendam er fortsat bestyrelsesformand. Søren Lass, som nogle er jer kender, fortsætter SOLID-agent, sammen med Henrik Riis, der er tilknyttet som ekstern SOLID-konsulent.

Jesper Krogh Kristiansen er nyansat og vil fremover fungere som kommunikations- og community manager, mens Mads Marturin fortsætter som projektassistent med ansvar for analyser og tekniske opgaver + dele af Growing Games. [Lidt mere info i vores nyhedsbrev:http://eepurl.com/cbejOX]

Jeg selv hopper videre til en stilling som associate producer hos Playdead. Det er en fuldstændig fantastisk mulighed for mig, og jeg glæder mig til at komme om på "den anden side" og blive en del af et virkelig stærkt og interessant udvikler team!

Efter 6 år i Interactive Denmark vil jeg gerne sige tak til Jonas, til Spiludvikling.dk og alle jer der igennem alle årene har delt jeres viden og holdninger og udfordringer og projekter på dette forum. Jeg har igennem alle årene trawlet mig igennem et utal af tråde for at tilegne mig viden, forstå branchen og lære jer bedre at kende. TAK! I er hårde, sjove og imødekommende, fantastisk ærlige og virkelig gode til at dele værdifuld viden <3

Jeg er her naturligvis stadig, men fra 1. september i en ny rolle :-D

Interactive Denmark inviterer til åbent hus, hvor venner, virksomheder, samarbejdspartnere og branchekolleger kan komme og sige både goddag, tillykke, farvel og på gensyn.

Vi åbner dørene tirsdag d. 30. august 2016 fra 16.00 - 18.00 på Bernhard Bangs Allé 25, stuen tv., 2000 Frederiksberg.
Læs hele invitationen her: http://interactivedenmark.dk/article/ny ... ve-denmark

Kom og vær med!

/Kirstine

Gorm
Level 24 - Cyber demon
Posts: 243
Joined: 10 Mar 2008, 00:11
Location: London, UK
Contact:

Re: Invitation. Ny organisering i Interactive Denmark

Unread post by Gorm » 28 Aug 2016, 12:38

Wow, tillykke med det nye job!

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Invitation. Ny organisering i Interactive Denmark

Unread post by jonaz.dk » 28 Aug 2016, 19:07

awww Kirstine!

Jeg kommer helt sikkert og siger et bittersweet farvel på tirsdag! :_)
Og tillykke med det nyt job (Igen).

seees!

Post Reply