Den Fynske Spilfabrik – Vi har brug for dig!

jesperbaek
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2017, 16:47

Den Fynske Spilfabrik – Vi har brug for dig!

Unread post by jesperbaek » 05 Jan 2017, 16:50

Hej Spiludvikling.

Jeg hedder Jesper og er kursist på Den Fynske Spilfabrik. Jeg skriver her, lidt for at fortælle om min oplevelse, men også fordi vi i mit team, er på udkig efter nogle nye dygtige folk.

I sommeren 2016 blev jeg færdig på 3D College – Tre af mine skolekammerater og jeg, tog af sted til Fyn og begyndte på Den Fynske Spilfabrik så snart vi hørte om det.

I begyndelsen fik vi undervisning i Unity, business, spildesign og 3D. Men så snart vi kom i gang med vores første erhvervsprojekt, satte vi os sammen i et team (6 mand) og har arbejdet sammen lige siden. Det er hér jeg virkelig har lært en masse.

Jeg sidder nu, præcis som jeg ville på en rigtig arbejdsplads – Som en del af et produktionsteam, hvor jeg fokuserer på det jeg er god til, nemlig 3D art. Vi udgør sammen to grafikere, to programmører, en concept artist/lydmand og en der er ansvarlig for projektet og planlægning.
Vi har gennem skolen adgang til HTC Vive, en Oculus Rift og som en del af iværksættermiljøet, har vi også et kontor – Noget der alt sammen giver en rigtig god start, til os der drømmer om at starte eget spilfirma eller bare få lidt erfaring. Vi arbejder lige nu i Unreal Engine og Unity.

Vi har gang i rigtigt mange ting – Hvis du kunne tænke dig at starte lige nu og blive en del af vores team, så har vi stærkt brug for en programmør og endnu en concept artist eller lydmand. Ellers kan du starte efter sommer sammen med en hel ny årgang.
Besøg deres hjemmeside her:
www.denfynskespilfabrik.dk

Eller kig forbi:
Den Fynske Spilfabrik v. Polymeren
Stationsvej 69, 5792 Årslev

www.jesperbj.com

Post Reply