Kreative spiludviklere/-programmører søges til børnespil

Skumstjerne
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 11 Jan 2017, 17:53
Location: Copenhagen

Kreative spiludviklere/-programmører søges til børnespil

Unread post by Skumstjerne » 11 Jan 2017, 18:16

Yo.
Jeg leder ligenu efter kreative spilprogrammører til udviklingen af et nyt "online spilprojekt" for børn, 6+. Spillet er et aktivitetsspil, og på vej ud som spil i "fysisk form". Efter jeg har færdiggjort det fysiske spil, tænker jeg, det kunne være mega fedt at finde samarbejdspartnere om at lave spillet som et "online spil" med fokus på "læringsspil". Spillet må gerne nå bredt ud.
Så skriv endelig, hvis du er programmør, spiludvikler og kan lidt af hvert i dette regi, dvs. både spiludvikling, levelindex, kodning m.m.
Spilprogrammøren, som skal stå for IT - delen/kodning, skal teknisk kunne stå inde for, at spildesignet i sin online version bliver realiseret. Det er en mixedmedia crossplatform, hvor spillet via computer/tlf skal guide spillerne gennem aktiviteter med et mål om at generere flest mulige point, og hvor hver korrekt udført aktivitet udløser muligheden for en ny.
Spillet er et læringsspil i børnehøjde, tilgængeligt og enkelt.
Så hvis du vil være med til at udbrede et nyt online læringsspil for "stillesiddende møgunger", der ikke selv ved, hvor meget de i virkeligheden hungrer efter at få sat gang i endorfinerne, fremfor "kun" at sidde indendøre i læ af den sikre computer, så henvend dig endelig her!

Ser frem til at høre fra dig. Bh.

Post Reply