Søger spiludviklere til samarbejde om undervandsmultiplayer

petersenjmp
Level 2 - Grain of sand
Posts: 21
Joined: 27 May 2013, 09:14

Søger spiludviklere til samarbejde om undervandsmultiplayer

Unread post by petersenjmp » 14 Feb 2018, 14:56

Hej Allesammen,

Jeg har en idé som jeg synes kunne være drøn sjov at spille. I know, don't we all :P Det drejer sig om et "last man standing" multiplayer spil, som foregår i havets dyb.

Jeg kan fortælle alt om idéen og konceptet til interesserede, og det er blot en idé lige nu, så jeg håber at finde programmører, lydfolk og grafikere som også har en masse gode idéer, så vi kan lave en super sjovt spil, med en masse muligheder for spillerne på sigt.

Min baggrund er som 3D generalist, men foruden det grafiske i Maya har jeg også lavet lyd i mange år til diverse projekter. Bl.a. et computerspil som jeg udviklede selv i Unity. Jeg er bestemt ikke stærk indenfor programmering, det ved jeg nu :D og jeg kender kun til Unity, så hvis andre spilmotorer er foretrukket, er jeg helt med på det.

mht idéen:
Tænk det gamle motorcykel spil "Road Rash" fra 90'ernes karakterer, blandet med kamp til døden undervandet med diverse propelleringsværktøjer og våben, i en "arena" hvor kun én spiller kan overleve og få point. Der er ikke kun spillere, også hvide hajer, gigantiske blæksprutter og alt mulig andet farligt, som kan forpurrer selv den mest blødtørstige determinerede dykker!!

Mine bidrag foruden en livlig fantasis og plat humor:
3D modellering i Maya
2D tegning og animering i After Effects
Lydproduktion (SFX, Music, stemmeskuespil) Logic Pro X

Jeg har ingen penge så arbejdet er ulønnet, men jeg synes det skal være et partnerskab hvor alle parter som er med fra start er ligeværdige og får lige meget af indtægterne som spillet vil generer. Jeg glæder mig til at høre fra interesserede.
Jeg har lavet et par 3D modeller, men jeg vil lave nogle lidt mere detaljerede koncepttegninger i After Effects indenfor den nemmeste fremtid som kan give et bedre og mere overordnet billede af konceptet.

Lad os samarbejde. Jeg bor i kbh, men distancen skal ikke afholde os fra et godt samarbejde ;-)

PM mig

Post Reply