Søger 1 til flere unge spiludviklere i København

juliuseg
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 20 Mar 2018, 18:05

Søger 1 til flere unge spiludviklere i København

Unread post by juliuseg » 20 Mar 2018, 18:16

Min fætter og jeg (som begge er 16 år og går i 1g stx) har altid været fascineret af spiludvikling. I mange desperate forsøg på at lave spil er vi kommet til den konklusion, at det kunne være virkelig fedt at lave det sammen med nogen andre. Vi finder det ofte svært at få opretholdt projekter som kun 2.
Så vi vil spørge om der er nogen andre unge, der kunne være interesseret i at teame up og få lavet nogen spil samen eller kender til forum/grupper som omhandler netop dette?

Pixie3D
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 29 Jun 2016, 12:01

Re: Søger 1 til flere unge spiludviklere i København

Unread post by Pixie3D » 21 Mar 2018, 12:57

Mange spil er lavet af blot nogle faa hoveder. Jeg gaar udfra at I har kigget paa GameMaker og Unity?

Pixie3D
Level 3 - Infant
Posts: 33
Joined: 29 Jun 2016, 12:01

Re: Søger 1 til flere unge spiludviklere i København

Unread post by Pixie3D » 21 Mar 2018, 13:02

Generelt er den stoerste problem at bive for ambitioest med sit projekt. Et hav af projekter er gaaet ned med flaget fordi ideerne og ambitionen var for stor og udviklerne gav op da de langsomt indsaa at de ikke havde tiden og resurserne til at faerdiggoere projektet. Jeg tror vi alle paa et eller andet tidspunkt har vaeret skyldig. Er I teknisk egnet eller mere i den kreative afdeling, eller maaske en blanding?

User avatar
Code
Level 39 - Hitman
Posts: 394
Joined: 13 Feb 2013, 14:56
Location: Aalborg
Contact:

Re: Søger 1 til flere unge spiludviklere i København

Unread post by Code » 22 Mar 2018, 21:52

juliuseg wrote:Min fætter og jeg (som begge er 16 år og går i 1g stx) har altid været fascineret af spiludvikling. I mange desperate forsøg på at lave spil er vi kommet til den konklusion, at det kunne være virkelig fedt at lave det sammen med nogen andre. Vi finder det ofte svært at få opretholdt projekter som kun 2.
Så vi vil spørge om der er nogen andre unge, der kunne være interesseret i at teame up og få lavet nogen spil samen eller kender til forum/grupper som omhandler netop dette?
Du skal være velkommen til at spørge herinde: https://discord.gg/RS9fVWZ :)

Post Reply