Jeg skriver på vegne af et nyopstartet spilprojekt, der mangler en lead programmør til udvikling af prototype. Der er i første omgang tale om 4 måneders lønnet ansættelse.
Produktionen af prototypen vil være baseret i Aalborg og løbe fra februar - maj 2010.
Du skal have:
* God erfaring med Unity iPhone programmering.
* Allround erfaring med spilprogrammering.
* Mod på at være "one man army", trods der formentlig vil være praktikanter til rådighed.
Har dette din interesse, send mig en personlig mail med følgende:
* Motivation for ansøgning
* Kontaktoplysninger
* CV
* Top 3 fedeste spil fra 80'erne/90'erne
Jeg skriver tilbage med information om projektet, teamet, etc.
Bedste hilsner,
Sylvester Rishøj
email: sylvester@rishoj.net
Lead programmør til Unity spilprojekt i Aalborg (lønnet)
Lead programmør til Unity spilprojekt i Aalborg (lønnet)
Sylvester Rishøj
Creative Director
SYBO Games
www.sybogames.com
Creative Director
SYBO Games
www.sybogames.com
Re: Lead programmør til Unity spilprojekt i Aalborg (lønnet)
Opfølgning på ovenstående
------------------------------
Vi har brug for at få vores hold på plads snarligt. Der er således deadline for ansøgning 1. november.
Endvidere kan fortælles, at produktionsperioden for prototypen er nedsat til 3 måneder, dvs. formentlig februar - april 2010. Genren er klassisk platform med missioner og puzzles.
Vi er interesserede i at høre fra alle, men kvalifikationspunkterne i sidste indlæg er klart en fordel.
Over and out,
Sylvester Rishøj
------------------------------
Vi har brug for at få vores hold på plads snarligt. Der er således deadline for ansøgning 1. november.
Endvidere kan fortælles, at produktionsperioden for prototypen er nedsat til 3 måneder, dvs. formentlig februar - april 2010. Genren er klassisk platform med missioner og puzzles.
Vi er interesserede i at høre fra alle, men kvalifikationspunkterne i sidste indlæg er klart en fordel.
Over and out,
Sylvester Rishøj
Sylvester Rishøj
Creative Director
SYBO Games
www.sybogames.com
Creative Director
SYBO Games
www.sybogames.com