Programmør søges til spilprojekt (ulønnet)

fwinther
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 07 Aug 2008, 09:22

Programmør søges til spilprojekt (ulønnet)

Unread post by fwinther » 07 Aug 2008, 11:21

Til alle interesserede

Jeg har gået og syslet med design af et amerikansk fodbold MMO managerspil til browser i nogen tid. Tiden er nu kommet til at få det omsat til kode og gjort tilgængeligt på nettet. Meningen har altid været at spillet skulle være gratis at spille, men at brugerne kunne købe sig til en pakke med ekstrafeatures, meget i stil med Hattrick og GoalUnited. Jeg har lagt en mængde research i browserspil og muligheder på markedet, og mener at være kommet frem til et spil som er både innovativt, sjovt og nemt at gå til for den generelle gamer såvel som for den hardcore football fan, og som der samtidig er et stort marked for.

Det ville være utroligt sjovt at arbejde med et ”live” managerspil i browserformat, men håbet er at det med tiden også vil udvikle sig til en seriøs forretning, som vil være i stand til at betale fuld løn. I alle tilfælde vil det være en fin ekstraindtægt for alle involverede. Og når man ser på andre browserspil derude, så er det slet ikke umuligt at det går hen og bliver stort, så længe det er lavet ordentligt.

Jeg har allerede en programmør og en webdesigner, som begge er i gang med henholdsvis game engine og web interfacet, men kunne godt bruge en programmør mere til de mindre elementer. Jeg står selv for markedsføring af spillet. Vi lytter selvfølgelig til gode forslag og ideer, så du kan være medbestemmende ved projektet.

Game engine bliver kodet i C++, så det ville være lækkert hvis du også kunne det, men det er ikke noget krav.

Så har du en spiludvikler i maven og måske lidt interesse for football, så kunne det her spilprojekt være noget for dig.

Vi kan desværre ikke tilbyde løn, men i stedet partnerskab og procenter af overskuddet når spillet kører, på linie med de andre udviklere.

Er du interesseret og har lyst til at høre mere om spillet og om os, er du velkommen til at skrive på fwinther@gmail.com.

Venlig hilsen
Flemming Winther

Post Reply