Animator; spil, film, apps, you name it - jeg er klar...

deedee
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 17 Aug 2011, 15:21

Animator; spil, film, apps, you name it - jeg er klar...

Unread post by deedee » 04 Jul 2012, 14:16

Så fik man også lige en 3D masterclass i hus, og leder derfor efter nogle lækre animations udfordringer..

Jeg er oprindeligt uddannet fra the animation workshop med en bachelor, har arbejdet i 2d branchen i nogle år (seneste lange produktion var "Pandaerne" hos Wulffmorgenthaler) og har nu for nyligt fået papir på en masterclass i 3D.
Jeg har smidt en blog sammen af lidt af hvert fra character designs til animation af både 2D og 3D.
Tjek det ud:

http://dittegade.blogspot.dk/2008_04_01_archive.html

Så sku der sidde nogen derude, der kender nogen, som kender nogen...spil, illustration, film, så længe det indeholder animation eller design opgaver af en art er jeg klar på stort set hvad som helst.

Kontakt: deedeecomics@hotmail.com


Vi ses derude...

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3963
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Animator; spil, film, apps, you name it - jeg er klar...

Unread post by jonaz.dk » 04 Jul 2012, 15:27

good stuff Ditte! :)

deedee
Level 0 - Null
Posts: 4
Joined: 17 Aug 2011, 15:21

Re: Animator; spil, film, apps, you name it - jeg er klar...

Unread post by deedee » 05 Jul 2012, 16:47

Takker:-)
En lille tilføjelse; ikke for at lyde som en mavesur 'ashole', men jeg vil lige understrege at det naturligvis er lønnet arbejde jeg er ude efter, men det ser desværre lidt ud til at meget af vores dejlige arbejde er på vej til de billige lande. Ville frygteligt gerne arbejde på lidt af hvert for fornøjelsens skyld, men der kommer bare et tidspunkt i ens liv hvor man bliver så ferygtelig sulten og bliver nødt til at tjene rigtige penge til føden. Så helst kun henvendelser der er i forbindelse med løn. Tak:-)

Post Reply