Nyt Spil

Homer
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 01 Mar 2009, 11:05

Nyt Spil

Unread post by Homer » 01 Mar 2009, 11:33

Hej jeg har en god ide til et spil på højder plan men jeg hvid ikke en skid om at lave spil og jeg kunne godt tinget mig lave det men det er en støre opgave så alt i alt kunne jeg tinget mig at jeg i samme arbejde med en eller flere at kunne lave et stort armtør spil

her er en lille ide om hvad jeg har i tanker husk at jeg altid tager godt i mod kratig så længe der er relevant og er det helt hen i været så skiv det men husk det er kun en ide

jeg tinger:
(det jeg skiver her er ikke nåde der skal være på plan med de spil men kun for at give en ide om hvad jeg tinget på :roll: )

GTA (det med at man har så åben og levene et spil er grundstenen)
Hitman (det med at man selv har mulighed til at vælge hvor og hvornår)

så vis du har lyst til at høre mere så skiv en pm til mig og så finder vi ud af det
jeg er ordblind så undskyld stavefejlene

Pelding
Level 13 - Portal opener
Posts: 137
Joined: 23 May 2008, 09:55

Re: Nyt Spil

Unread post by Pelding » 02 Mar 2009, 09:13

Hej Homer,

Nu nævner du selv at du ikke har så meget erfaring med spiludvikling, så jeg vil bare lige skyde ind at det generalt tager meget lang tid at lave et spil. GTA blandet med Hitman lyder som et gigantisk projekt (måske 10 mand fuldtids i 1 år bare for en meget primitiv demo version)
Hvis man gerne vil kaste sig ud i at lave spil for første gang, er det langt mere realistisk at kaste sig over små casual games i Flash e.lign

Vil bare nævne det, i tilfældet af at du undrer dig over evt manglende interesse for dit projekt.

Post Reply