Søger 2D grafiker - behøver ikke have nogen erfaring

Jackount
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 17 May 2009, 17:24

Søger 2D grafiker - behøver ikke have nogen erfaring

Unread post by Jackount » 18 May 2009, 15:08

Hej, jeg er en dreng på 13 år, som har meget erfaring med programmering i Game Maker.
MEN... Jeg er ikke så god til at tegne, selvom jeg har prøvet meget. Jeg kan meget bedre lide at programmere.
SÅ ... Jeg søger en som kan tegne 2D !

Så jeg søger en som vil arbejde frivilligt sammen med mig, måske uden at mødes privat.
Jeg har allerede en ide til et spil, som jeg er startet meget lidt på. Det minder om Red Alert / Command and Conqueror / Age of Empires (krigsversion) --> noget á lá det.

Det vigtigste er bare at du har tid og lyst, og du kan finde ud af det, og du er god til at samarbejde.
Jeg har gode, enkle 2D tegne-programmer, så det skal du ikke tænke på.

Kontakt mig på jna.jelling@gmail.com eller msn: metallicarules@live.dk

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Søger 2D grafiker - behøver ikke have nogen erfaring

Unread post by Zee » 18 May 2009, 19:16

Du skriver både at personen skal kunne finde ud af det og at personen ikke behøver at have erfaring... Man kan jo mene at de ting normalt hænger meget sammen. Jeg tvivler i hvert fald på at der findes mange 2D grafikere som bare kan finde ud af det, uden at have noget erfaring :)
Men ja det var nok job-mæssig erfaring som grafiker du tænkte på.
Og hvis du finder en grafiker kan du næsten være sikker på at personen selv har software, det er jo netop personens arbejdsværktøj så det er DIG som programmør der ikke skal tænke på det :)

Det er desværre ret svært at finde "frivillige" til den slags projekter, bl.a. fordi fritidsprojekter ofte "går i vasken". Bemærk at det firma der står for "Game Maker" engang imellem har konkurrencer hvor man skal lave et mindre spil i en bestemt genre, at spillene ikke er vildt store (som din idé måske er) gør det mere sandsynligt at man bliver færdig.
Held og lykke med projektet.

Post Reply