Partner, eventuelt skåneansat. C# projekt, [moo];

T@M
Level 0 - Null
Posts: 9
Joined: 08 Aug 2008, 23:23

Partner, eventuelt skåneansat. C# projekt, [moo];

Unread post by T@M » 30 Nov 2009, 17:42

MoonToy Int.
Day & Night Interactive Entertaintment:

Virksomheden er et 5 år gammelt en mands koncept, der udvider. I første omgang er stillingen, som sparing, ulønnet. Men hvis konceptet og forretnings idéen holder kan der blive tale om rigtige penge. Uanset vil du, hvis du er førtidspensionist, blive ansat efter 1 måned i skånestilling; givet du bor i region Midtjylland da vi ikke kan tage vores løntilskud over regionsgrænserne.
Projektet er online, vi bruger wave som blackboard så det er ikke vigtigt, hvor i landet du bor, for at komme i betragtning.
Spillet er hovedsageligt drevet af en kunstig intelligens(Jeg har A4 ark med kodelinjer), og er et tur baseret online spil.
Syndes du dette lyder interessant glæder jeg mig til at høre fra dig.

Tue Torstved - info@c9.dk - http://dnie.dk
Attachments
n834713278_1144237_9316.jpg
n834713278_1144237_9316.jpg (32.79 KiB) Viewed 5773 times
Scared? No? You shut be. Last call! If anyone would like me to dial 911 please raise your hand.

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Partner, eventuelt skåneansat. C# projekt, [moo];

Unread post by Zee » 01 Dec 2009, 14:37

Jeg synes ikke det fremgår så tydeligt, hvad den person du søger egentlig skal bidrage med?
Spillet er hovedsageligt drevet af en kunstig intelligens(Jeg har A4 ark med kodelinjer)
Kunne ikke lade være med at undre mig over den sætning, har du siddet og skrevet AI kode på nogle papirer? Hvorfor gjorde du det ikke på en computer så du kunne compile og køre det? :)

T@M
Level 0 - Null
Posts: 9
Joined: 08 Aug 2008, 23:23

Re: Partner, eventuelt skåneansat. C# projekt, [moo];

Unread post by T@M » 01 Dec 2009, 18:47

Jeg er et rodet hoved, så grundlæggende er det strukturering(sparing), men koden skal skrives stort set fra bunden ud fra mine noter.
Jeg har tænkt mig og 'eventuelt' kunne skrive skidtet over Googlewave, og to hoveder tænker bedre end et.
Jeg har alt koden i bøger, og som sagt på noter, det er bare hvad jeg skal finde frem, så jeg ikke går i cirkler.
Projektet ville tage et halvt til et år, før vi havde noget at vise.
Edit: Jeg har mistet min source code, gentagende gange. Så jeg begyndte at tage noter på parpir.
Scared? No? You shut be. Last call! If anyone would like me to dial 911 please raise your hand.

Post Reply