Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Carbozzi
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 06 Feb 2010, 12:31

Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by Carbozzi » 06 Feb 2010, 13:03

Jeg har en idé til udvikling af et koncept som minder om:
http://www.ds3.citroen.com/dk/#/konfigurer/

Har du/i evnerne til at udvikle noget tilsvarende, eller kender du en der kunne være interesseret,
så må du meget gerne henvende dig til:
carbozzi@mail2golfer.com

Jeg kan ikke selv udvikle softwaren, men håber at vi i samarbejde (min idé(er), dine/jeres evner) kan udvikle en ydelse, som vi kan sælge videre og dele udbyttet lige over.
Inden jeg fortæller idéen, kræver jeg dog en underskrivelse af en hemmeligholdesesaftale.

Med venlig hilsen
Michael Bo Madsen

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by simonmoeller » 06 Feb 2010, 14:11

Hvad er der med folk og deres "hemmelige" ideer. Ideen er i langt størstedelen af tilfældene ikke halvt så væsentlig som eksekveringen.

asbjoern.com
Level 12 - Master of the dark arts
Posts: 128
Joined: 10 Mar 2008, 11:48

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by asbjoern.com » 06 Feb 2010, 19:14

simonmoeller wrote:Hvad er der med folk og deres "hemmelige" ideer. Ideen er i langt størstedelen af tilfældene ikke halvt så væsentlig som eksekveringen.
Enig - den eneste grund til at lave en NDA er hvis man vil beskytte et navn som man endnu ikke har registreret. Jeg har stadig ikke hoert om et fortilfaelde hvor nogen rent faktisk et kommet i clinch over en "stjaalet" ide.

Carbozzi
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 06 Feb 2010, 12:31

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by Carbozzi » 06 Feb 2010, 22:52

Hensigten med indlægget er ikke at få folks mening til ideer, men at få nogen at samarbejde med.

asbjoern.com
Level 12 - Master of the dark arts
Posts: 128
Joined: 10 Mar 2008, 11:48

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by asbjoern.com » 07 Feb 2010, 00:33

Carbozzi wrote:Hensigten med indlægget er ikke at få folks mening til ideer, men at få nogen at samarbejde med.
Pointen med ovenstaaende kommertarer er at det er meget usandsynligt at du rent faktisk finder nogen at arbejde sammen med med den meget sparsomme information du har lagt i ovenstaaende post - og hemmeligheds krammeri arbejder hoejst sansynligt mod din ambition om rent faktisk at soesaette projektet.

Anyways - god vind med at finde en programmoer der vil skrive under paa en NDA paa baggrund af ovenstaaende.

Bedste hilsner
/asbjoern

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by simonmoeller » 07 Feb 2010, 16:22

Hov iøvrigt Asbjørn.. er det ikke en god ide snart at få noget hype ud omkring det iCreatures projekt? Jeg mener i releaser indenfor en overskuelig fremtid - et par videoer ville ikke skade :)

asbjoern.com
Level 12 - Master of the dark arts
Posts: 128
Joined: 10 Mar 2008, 11:48

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by asbjoern.com » 07 Feb 2010, 18:23

Maaske lige lovligt meget off topic Simon :-) Men jo vores efforts begynder for alvor i naeste maaned. Jeg er altid lutter oere hvis du har gode forslag til markedsfoering paa app storen.

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Hjælp til idéudvikling - Ulønnet, men deler evt. udbytte

Unread post by simonmoeller » 07 Feb 2010, 19:34

haha ja måske - bare få videoer spredt på alle de forummer i kan komme til. Lav en kick-ass trailer - helst med speak og ordentlig editing. Og læg videoer ud på jeres facebook side. Og få så det navn annonceret :)

Post Reply