PROdev - eksklusivt forum for professionelle udviklere
Der har længe været et ønske i branchen om at have et eksklusivt forum for professionelle fuldtidsudviklere.
Forsøget er blevet gjort i andet regi. Dog uden at opnå kritisk masse.
Derfor tilbyder jeg nu funktionaliteten her på sitet. Af den simple grund at det gør det hele unified og mere tilgængeligt at deltage aktivt i debatten. Samt jeg forventer at kritisk masse opnås.
*Hvis du eksempelvis er kontraktansat, gammel tilbagetrukken ræv i branchen eller på anden måde føler dig berettiget til at deltage på PROdev. Skal du også være velkommen til at smide et par linier om oprettelse.
*Jobs som tester, kaffehenter og lignede er ikke kvalificerende. Sorry.
Eneste krav når du ansøger er er at du oplyser fulde navn, stilling, år i branchen og en kort notits af hvilke spil du har arbejdet på.
Gerne med links til eget website, firma website, mobygames.com produktioner, linkedin.com profil eller lignende.
Husk at inkludere dit 1:1 korrekte brugernavn når du kontakter mig. Så jeg hurtigere kan oprette adgang.**Ændring**
Når du er optaget er du ikke længere forpligtet til at oplyse informationen i introduktionstråden. For at imødegå ønsket om anonymitet.
Selvom det selvfølgeligt er mere end velkomment.
Og ellers respekterer at du nu bevæger dig i et lukket forum med tilhørende diskretion.
Obs. RSS feedet til PROdev forums virker hvis du er logget ind. (Google Reader og lignende undtaget)
Ansøgning sendes til:
jonaz@spiludvikling.dk(Venner og bekendte, send et ping på messenger)
PROdev