Jeg er ny her på sitet og hvis ikke jeg har skrevet i det rigtige forum er i velkomne til at flytte eller slette min post.
Jeg udvikler i min fritid et pokemon spil baseret på de originale Rød og Blå pokemon spil til GameBoy.
Dog har jeg ikke planer om at lave en 1:1 Kopi af spillene med bedre grafik,
Settingen bliver mere voksen, både grafisk og sprogligt. (Heribland en masse ironisk humor)
Spillet bliver mere avanceret end de originale, dog uden at gå alt for langt fra det originale gameplay.
Det kommer til at indeholde en helt ny historie, hvor man som spiller, for første gang i et pokemon spil, selv har en inflydelse på hvordan historien udvikler sig.
Jeg har oprettet en indieDB side til mit spil, hvor der ligger screenshots, nyheder og spilbare Alpha versioner.
Da jeg arbejder ene mand på spillet i min fritid, håber jeg lidt at ved at oprette denne post at der er andre derude som tænker: "det lyder som en god ide, det vil jeg gerne hjælpe med!"
Jeg kan ikke tilbyde løn, jeg selv arbejder med det på 100% hobby niveau.
Men bliver mit hold til udvikling stort nok, vil jeg oprette en Kick Starter entry til spillet sådan at vi vil kunne tjene på det.
//DrZarqawi