WebGL Pathtracing + julekonkurrence

User avatar
Mosegaard
Level 2 - Grain of sand
Posts: 22
Joined: 17 Mar 2008, 13:17
Location: Aarhus
Contact:

WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by Mosegaard » 14 Dec 2012, 15:51

Hej

Se vores lille WebGL Pathtrace demo;
http://cg.alexandra.dk/2012/12/14/webgl ... mpetition/

...og så kan man vinde en original "Skylark-124 gaming console" hvis man laver det fedeste billede :)

Mvh. Jesper

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 4158
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by jonaz.dk » 15 Dec 2012, 05:11

Super fin tracer :)

Prøvede at uploade 3ds max exporterede scener (Guruware obj max exporter). Med trianlges. Syntes ikke rigtigt jeg kunne få det til at virke. Der er en evigt gentagende progress bar når man uploader obj+mtl filer. I både Chrome og Firefox af nyere dato.

User avatar
Mosegaard
Level 2 - Grain of sand
Posts: 22
Joined: 17 Mar 2008, 13:17
Location: Aarhus
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by Mosegaard » 15 Dec 2012, 15:26

Jonaz.dk, vil du eventuelt sende obj+mtl til mig (jesper.mosegaard@alexandra.dk), så vil jeg finde ud af om vi kan fikse problemet ?

Mvh. Jesper

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 4158
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by jonaz.dk » 15 Dec 2012, 15:33

Done!

User avatar
Kevin Petersen
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 29 Jul 2012, 22:01

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by Kevin Petersen » 18 Dec 2012, 10:27

Der er nok noget optimering, i skal have kigget på, da skolens computer, lige har crashet da jeg gik ind på den. Prøvede 2 gange, det blev også til et crash ;)

Så jeg kan ikke rigtigt sige så meget andet, end at den måske skulle optimeres en smule bedre. Ellers godt gået ! :D Det er første gang nogle har crashet en computer jeg sad ved :D
Kevin Petersen
Game Designer & Programmer. Currently unemployed.
kevinjp@outlook.com
http://kevinjp.dk/

Zafar Iqbal
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 06 Feb 2009, 13:29

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by Zafar Iqbal » 19 Dec 2012, 11:58

Nice, det er da vold blæret :D

Trak rundt i alle sliders, uploadede obj og slog turbo til/fra. Oplevede ingen problemer her :D

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by Zacker » 19 Dec 2012, 19:00

Super fed demo!

User avatar
eMilk
Level 22 - Imp
Posts: 220
Joined: 16 Aug 2009, 22:21
Location: Aalborg
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by eMilk » 06 Jan 2013, 18:02

Hvem vandt? Én fra spiludvikling.dk?
I MUST KNOW!

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 4158
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence

Unread post by jonaz.dk » 03 May 2013, 13:24

Det var det Emil! ;)

YAY!!! \o/
Tak til de skarpe hjerner på Alexandra Insituttet. Jeg burde nok have lavet en lidt federe entry i konkurrencen. Men det skulle også gå lidt hurtigt.
Image

Skylark-124 Console review
Den virkede out of the box! Og har ovenikøbet batterier.. nice! Der fulgte ikke en power adapter med.
4 preloaded spil 1-2 player. Uden mulighed for flere, analogknapper!! Smukt simplistisk controller design med lidt for korte ledninger. Vægtnigen i designet har naturligvis været at man skal sidde tæt på konsollen så man kan betjene den.
Man skal sidde og fedte lidt med ledningerne hvis man vil indsætte controllerne i selve konsollen.
Den booter og loader spil instantly! Tag den!
Mulighed for at indstille sværhedsgraden i spektret fra fornuftigt spilbart op til komplet umuligt.
Der er lidt med collision.. den virker vidst ikke altid. Men den kan hurtigt fikses ved en genstart/reset. :)

Verdict - En klassisk no bullshit console. Sådan skal det gøres!

Post Reply