Utopia 9 - A Volatile Vacation
-
- Level 0 - Null
Utopia 9 - A Volatile Vacation
Hej Spiludviklere
Efter halvandet år har Rune og jeg endeligt søsat vores twin-stick shooter Utopia 9 - A Volatile Vacation.
Vi vil gerne give en stor tak til vores team på projektet. I har arbejdet til slaveløn, eller ingen løn, for at få projektet gennemført. I er alt for fede!
Speciel stor tak til:
Belinda Larsen (3D Animation), Jonas Jessen (Audio Design), Christian von Jessen (PR), Martin Nebelong Henningsen (Concept Art og Cover Art), Søren Domack Boserup (Game Design) og ikke mindst Morten Mygind (Theme).
Uden jer havde det her aldrig kunne lade sig gøre! Vi håber vi tjener penge på det så vi kan lønne jer i fremtiden.
Nåh ja, og her er lidt om spillet:
Steam: http://store.steampowered.com/app/405000
Webpage: http://www.utopia9.com/
God weekend udviklere! Nu er det tid til øl!
Mathias
Efter halvandet år har Rune og jeg endeligt søsat vores twin-stick shooter Utopia 9 - A Volatile Vacation.
Vi vil gerne give en stor tak til vores team på projektet. I har arbejdet til slaveløn, eller ingen løn, for at få projektet gennemført. I er alt for fede!
Speciel stor tak til:
Belinda Larsen (3D Animation), Jonas Jessen (Audio Design), Christian von Jessen (PR), Martin Nebelong Henningsen (Concept Art og Cover Art), Søren Domack Boserup (Game Design) og ikke mindst Morten Mygind (Theme).
Uden jer havde det her aldrig kunne lade sig gøre! Vi håber vi tjener penge på det så vi kan lønne jer i fremtiden.
Nåh ja, og her er lidt om spillet:
Steam: http://store.steampowered.com/app/405000
Webpage: http://www.utopia9.com/
God weekend udviklere! Nu er det tid til øl!
Mathias
Re: Utopia 9 - A Volatile Vacation
Sweet Mathias og team!
Tillykke med udgivelsen og dejligt at i poster!
En super flot debut titel fra jer som hold.
Det er naturligvist et hårdt marked på Steam i den kategori i går ind i. Publikummet er der helt sikkert til den type spil. Håber i fanger dem i rigelige mængder.
Tillykke med udgivelsen og dejligt at i poster!
En super flot debut titel fra jer som hold.
Det er naturligvist et hårdt marked på Steam i den kategori i går ind i. Publikummet er der helt sikkert til den type spil. Håber i fanger dem i rigelige mængder.
-
- Level 16 - Hellghast
Ser super fedt ud. Skal jeg helt klart prøve når jeg lige finder tid
I code stuff, it is true!
-
- Level 9 - Conjurer
Tillykke, det er sku sejt gået
Det ser rigtig sjovt ud. Jeg vil se om jeg kan få tid til at spille det.
Det ser rigtig sjovt ud. Jeg vil se om jeg kan få tid til at spille det.
Dennis Jensen - Freelance technical animator
Game animation production as a subscription
Game animation production as a subscription
Flot flot flot!!!
Held of lykke med salget.
Held of lykke med salget.
-
- Level 10 - Dark arts student
Tillykke. Det ligner et solidt og gennemarbejdet arkade spil.
-
- Level 17 - Jade Raymond
Tillykke med det!
Super fremstilling, tema, lyd, musik og alting virker til at hænge super godt sammen, at dømme efter ovennævnte video!
Og så elsker jeg det små pusseløjerlige udbrud hist og her, der underbygger stemning endnu mere!
Og den sidste sekvens i jeres intro video (hvor han lige snupper et "stemningsbillede") er bare for god!!
Super fremstilling, tema, lyd, musik og alting virker til at hænge super godt sammen, at dømme efter ovennævnte video!
Og så elsker jeg det små pusseløjerlige udbrud hist og her, der underbygger stemning endnu mere!
Og den sidste sekvens i jeres intro video (hvor han lige snupper et "stemningsbillede") er bare for god!!
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz
You miss 100% of the shots you don't take.
The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!
Game Director - GameMasterz
You miss 100% of the shots you don't take.
The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!
-
- Level 0 - Null
Tusind tak for de fine ord!
Vi kommer på Nordic Game den 20. maj. Så sving forbi vores bord hvis i vil have et spil
Bedste hilsner
Mathias
Vi kommer på Nordic Game den 20. maj. Så sving forbi vores bord hvis i vil have et spil
Bedste hilsner
Mathias