Jeg spiller ret sjældent på min mobil, men spillede 99 Problems, så måtte jeg lige prøve det her også
Lidt feedback:
1) Jeg ved ikke om det er noget der har ændret sig på det seneste, men jeg synes det er ret voldsomt at blive tvunget til at se en 30 sekunders video-reklame når man trykker "Skip" (med lyd, selvom man har slået lyden i spillet fra). Selvom I selvfølgelig skal have nogle indtægter, så tror jeg godt det kan skræmme folk væk. Jeg ved godt de kan betale for at fjerne reklamer, det skal helst være det de får lyst til, frem for at slette spillet (de andre reklamer kommer jo stadig i forholdsvis høj frekvens).
2) I det man kommer til bane 2 (og altså kun lige har prøvet tutorial-banen), så synes jeg der skulle komme et "overlay" med en forklaring af interfacet, altså hvor der stod at "4" betyder det optimale antal rul, og at to af knapperne er "Undo" og "Restart", og ved ethvert tryk på skærmen skulle overlayet/forklaringen så forsvinde, og SÅ ville alle være med på det hele

Ja, folk skal nok finde ud af det efter et par levels, men personligt ville jeg hellere have det forklaret fra start (især når det kun lige kræver et enkelt skærmbillede med få ord).
3) I leveloversigten kunne man overveje at tilføje et lille tal ved de baner man ikke har klaret perfekt, så man kan så hvor mange "ekstra rul" man havde brugt.
4) "Achievement"-knappen i menuen kunne jeg slet ikke se hvad skulle forestille. Selv efter at have trykket på den (og nu ved hvad den gør) synes jeg ikke den er ret intuitiv. Hvis det nu havde været en pokal havde jeg ikke været i tvivl. Og at "Controller"-ikonet ude på start-skærmen så gør præcis det samme (men her altså med et andet ikon) gør det ikke mindre forvirrende.
5) Hvis man trykker på et level i oversigten fra f.eks. "Pack-2" uden at gennemført/skippet alle i "Pack-1", så synes jeg godt der kunne gives en besked om at man skal have gennemført/skippet alle baner i "Pack-1" først.
6) Markering af om man har fået "Gold" eller ej på de enkelte baner god, og det er noget der vil få en del til at prøve en bane igen for at få det perfekt. Jeg ville tilføje et ekstra element af "stats" (ud over achievements) for at få folk til at blive ved med at spille. Det kunne f.eks. være et menupunkt under indstillingerne, og blive vist hver gang man klarer en "pack". Her kunne man f.eks. vise ting som "20/96 baner gennemført", "Guld på 56% af banerne", "Du ligger nu blandt top 4% af spillerne" (udregnet ud fra hvor mange baner alle spillerne har fået guld på). Hvor den sidste altså giver et element af at man også spiller imod de andre spillere, man skal ikke undervurdere effekten af den slags

Alternativt kunne man også se hvordan man var ranked ift. ens Facebook venner eller noget. Jeg ved godt I er gået efter et minimalistisk spil, men jeg synes det er værd at overveje.
Helt generelt synes jeg det er et rigtig velfungerende spil, håber I får stor succes med det!