Ja, det kræver man prøver det for at føle om det nu også føltes rigtigt.
Men fedt du har prøvet det, det vidste jeg faktisk ikke. Vi har sidste år siddet rigtig meget med styring af spillet. Det er blevet så meget bedre. Vi prøvede for nyligt et build med de gamle controls, og der var det helt off. Så det er selvfølgelig fedt man kan mærke forbedringen, men det tog godt nok os noget tid.
Kernen gameplay'et er en kombination af puzzle's og så selvfølgelig action. Vi har som i ser en seksløber, og en shotgun. Vi vil gerne have spiller tænker taktisk med sine skud, og vurdere situationen selvom det er action heavy. Vores shotgun har fx. kun to skud og lang reload time. Så ofte er det svært at klare alle zombierne kun med den. Vi vil gerne have nærkontakt elementer med, hvor man kan skubbe dem væk, dashe ind i dem osv, så man har muligheder når man bliver omringet, det er dog ikke med i vores demo nu. Vi har også et simpelt stealth system, der gør zombierne kun kan se fremaf, og inden for en vis radius.
Spillet er en blanding at ting. Så vi har også et inventory hvor man samler ting og kan så bruge dem. Puzzle kan være hvor du skal bruge ting i dit inventory på ting i miljøet, eller ren og skær opdage ting i miljøet. Man kan også udnytte zombier på forskellige måder ved at lokke dem hen et sted, eller bære rundt på lig og placere dem som fx. en vægt et sted.
Vores demo er blevet betydeligt længere også. Vi glæder os til at dele en masse fra den
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)