Unread post
by jk5000 » 17 Jan 2019, 20:17
Hej Cykelvester
Her er mine umiddelbare tanker om dit spil:
- Grafikken og den visuelle stilart i spillet er overordnet rigtig god. For mig er det især "point and click"-delen af spillet, som absolut er den flotteste. Til gengæld syndes jeg umiddelbart at baggrundsbillederne i den "Visual Novel" passer dårligt ind i resten af spillets visuelle stil.
- Lydeffekterne og musikken er generelt rigtigt god og stemningsfuld.
- Desvære syndes jeg ikke at spillets historie var særlig interessant, og den kom for mig hurtigt til at føles lang og kedelig. Det skal dog i den sammenhæng siges, at jeg i det hele tages ikke er den store fan af gyser historier, og det nok I virkeligheden er årsagen til, at jeg ikke bliver mere interesseret i spillets historie.
- For mit vedkommende kunne oplæsning af spillets tekst muligvis gøre, at jeg ville blive interesseret i historien.
- Gameplay-ideen i spillet er overordnet rigtig god, men jeg kunne tænke mig lidt mere at lave i spillet.
Det var umiddelbart mine tanker om dit spil. Jeg syndes iøvrigt din ide om at lave ét spil om måneden lyder rigtig spænde, og jeg ønsker dig hel og lykke med projektet.