Spillere har fået nogle nye 3D modeller med flere muligheder for customizing.
Der er også blevet brugt en del kræfter på at gøre spillet mere tilgængeligt for nye spillere, med en info-knap og vindue med tips der bliver aktiveret ved forskellige events - f.eks. når man logger ind, får sin første quest, dør første gang etc.
Med lidt held vil jeg også snart have min første custom 3D model - min illustrator Michael Malkin laver character sheet, og i første omgang forsøger jeg mig med en Fiverr kunstner jeg har råd til - så får vi se om vedkommende kan levere noget jeg kan bruge.
Et par mindre streamere har spillet min demo og givet en masse brugbar feedback, og et par flere vil formentlig streame det i weekenden og i næste uge.
Jeg har besluttet mig for at inden sommer skal der være en afklaring på fremtiden for spillet. Plan A er stadig at finde en publisher - resten af februar samt marts vil gå med at arbejde med at få spillet til at fremstå så professionelt som jeg kan med de midler jeg har, hvorefter der skal pitches løs.
Jeg er godt klar over at chancen for at finde en god publisher ikke er voldsomt store, så plan B er at arbejde med retexturing etc. af assets, så de fremstår mere unikke.
Hvis det bliver plan B bliver spillet også registreret til Steam Next Fest til oktober, og afhængig af respons vil der så blive planlagt en early access i starten af 2024.