Hej Alle,
Lige en update på Sparx, her til det nye forum
Har forbedret meget af koden, så den nu er langt mere fleksibel, selve 2d-motoren er stort set færdig nu, så nu er det tid til at level design.
Global hiscore mangler stadig, men er noget jeg snart tager fat på.
Prøv det og smid en kommentar
Jacob
http://www.sparx.dk
Sparx WIP
-
- Level 1 - Speck of dust
- Posts: 18
- Joined: 29 May 2008, 10:43
- Location: Vesterbro, Copenhagen
Sparx WIP
http://twitter.com/JJerrik
https://market.android.com/details?id=d ... attackwave
There are 10 types of people in this world - those who understand binary and those who don't
https://market.android.com/details?id=d ... attackwave
There are 10 types of people in this world - those who understand binary and those who don't
-
- Level 25 - John Carmack
- Posts: 253
- Joined: 25 Mar 2008, 11:33
Re: Sparx WIP
Prøvede et enkelt spil. Der skal være flere fjender som jager spilleren. Det er for let at stå helt stille og kun skyde.
Men overall synes jeg der mangler et twist, så det ikke kun er en Geometry Wars klon.
Men overall synes jeg der mangler et twist, så det ikke kun er en Geometry Wars klon.
Uddannelseschef, HTX Ringsted
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
- Posts: 318
- Joined: 28 May 2008, 09:46
- Location: Copenhagen, Denmark
- Contact:
Re: Sparx WIP
I GW giver højreklik en stor eksplosion som ryder banen.
Du kunne overveje en anden special ability istedet, blot for at adskille spillet en anelse.
fx: turn enemy to friend, time bomb - clear limited area, setup wall, etc...
Generelt var sværhedsgraden for lav, og det blev ikke sværrere når man spillede (og hvis det gjorde, gik det for langsomt)
Du kunne overveje en anden special ability istedet, blot for at adskille spillet en anelse.
fx: turn enemy to friend, time bomb - clear limited area, setup wall, etc...
Generelt var sværhedsgraden for lav, og det blev ikke sværrere når man spillede (og hvis det gjorde, gik det for langsomt)
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter