@Pelding:
Du starter med 2 våben: Chaingun og Lightning gun. Du kan skifte på de taster du sætter op, eller på højre musetast.
Mht. et exit, er det min plan at indføre sådan nogen (en eller flere på samme bane) når jeg får taget mig sammen til at lave map-editoren.
Jeg er helt enig med hensyn til penge/xp system. Dette kræver dog at jeg først får noget campaign op og kører, hvilket igen "kræver" (gider ikke hardcode det :P ) at jeg får lavet map editoren
-----------------------------
@Jonaz.dk:
Heh, jeg har sku nok bare for meget fritid... Og så tænker jeg at det kunne være fedt at tjene penge på det på et tidsspunkt
Nå men til dine kommentarer:
1. Jeg har planer om at lade spilleren lave sine egne maps, tage screenshots og andet. Jeg synes det bliver noget rod hvis man ikke kan finde og eventuelt slette disse filer. Det er derfor det kommer som en .zip fil. Men du kan da have ret i at det var noget som spillet selv skulle kunne pakke ud af .jar filen når det blev kørt første gang... Jeg prøver lige at se om jeg ikke kan finde ud af en bedre løsning på et tidsspunkt
2. Lyder generelt som om at din oplevelse af spillet vilde blive bedre hvis der var campaign missioner med stigende sværhedsgrad, i stedet for tilfældigt genererede baner af forskellig sværhedsgrad...
-----------------------------
Tak for kommentarerne begge to. Det er altid rart når folk viser interesse og smider noget feedback
- Scarzzurs