Sammen med en programmør der er bosat i Tyskland er jeg ved at lave et fodboldspil. På vores 'Dev Diary' kan man se en lille film der viser den spæde start med AI der beskytter straffesparksfeltet og en målmand der forsøger at redde skud på mål..
Det ser da meget spændende ud. Umidelbart bør i gøre noget mere ud af at bolden ikke mistes så let, men det har i vel os planer om.
Re: WORLD OF FOOTBALL
Posted: 10 Mar 2008, 17:06
by Menace
Takker!
- Faktisk er vi godt tilfreds med kontrollen som den er. WOF er tættere på de gamle KickOff og SensiSoccer end FIFA/PES, så bolden klistrer ikke til fødderne når du løber med den..
Re: WORLD OF FOOTBALL
Posted: 10 Mar 2008, 17:12
by Frankie
Menace wrote:Takker!
- Faktisk er vi godt tilfreds med kontrollen som den er. WOF er tættere på de gamle KickOff og SensiSoccer end FIFA/PES, så bolden klistrer ikke til fødderne når du løber med den..
Ohh the glory days. Det var sku gode tider
Re: WORLD OF FOOTBALL
Posted: 11 Mar 2008, 09:06
by rasmuskaae
Jeg synes dælme det ser fedt ud. Rart at ikke alle prøver at lave en FIFA-klon!
Re: WORLD OF FOOTBALL
Posted: 11 Mar 2008, 11:20
by Menace
Tak! =)
Jeg har tænkt lidt over den tidligere kommentar om at det er for nemt at miste bolden, og vil lige uddybe det lidt.. - faktisk så løber jeg væk fra bolden med vilje, for at finte forsvareren til at gå til den ene side så jeg kan komme forbi ham den anden vej. Forsvareren er nemlig kun fokuseret på 'mig' og ved (endnu) ikke at bolden eksisterer. Forsvareren har en reaktionstid hvilket betyder at jeg ved at finte til den ene side får mulighed for at få ham til at løbe den 'forkerte' vej (næsten ligesom i virkeligheden).