Sparx WIP

User avatar
j_jerrik
Level 1 - Speck of dust
Posts: 18
Joined: 29 May 2008, 10:43
Location: Vesterbro, Copenhagen

Sparx WIP

Unread post by j_jerrik » 29 May 2008, 14:56

Hej Alle,
Lige en update på Sparx, her til det nye forum
Har forbedret meget af koden, så den nu er langt mere fleksibel, selve 2d-motoren er stort set færdig nu, så nu er det tid til at level design.
Global hiscore mangler stadig, men er noget jeg snart tager fat på.

Prøv det og smid en kommentar :-)

Jacob

http://www.sparx.dk
http://twitter.com/JJerrik
https://market.android.com/details?id=d ... attackwave
There are 10 types of people in this world - those who understand binary and those who don't

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Re: Sparx WIP

Unread post by Scurvy Lobster » 29 May 2008, 17:28

Prøvede et enkelt spil. Der skal være flere fjender som jager spilleren. Det er for let at stå helt stille og kun skyde.

Men overall synes jeg der mangler et twist, så det ikke kun er en Geometry Wars klon.
Uddannelseschef, HTX Ringsted

User avatar
JeppeKM
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 28 May 2008, 09:46
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: Sparx WIP

Unread post by JeppeKM » 30 May 2008, 12:05

I GW giver højreklik en stor eksplosion som ryder banen.
Du kunne overveje en anden special ability istedet, blot for at adskille spillet en anelse.
fx: turn enemy to friend, time bomb - clear limited area, setup wall, etc...

Generelt var sværhedsgraden for lav, og det blev ikke sværrere når man spillede (og hvis det gjorde, gik det for langsomt)
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter

Post Reply