Confuxed - Indie9000 Game Jam spil.
Posted: 18 Apr 2012, 22:09
Hey Spiludviklere.
Som i måske ved, så har der her i den foregående weekend været et Game Jam i Aalborg kaldet Indie9000
I den forbindelse, lavede mit hold og jeg et spil ved navn Confuxed (sammensat af ordne confused, fucked og boxed)
Kort fortalt er spillet et puzzle spil hvor man er placeret indeni en kasse. Ved at gå hen til en væg kan spilleren ændre tyngdekraften 90 grader og væggen bliver således til det nye gulv. Ved hjælp af denne mekanik kan spilleren flytte forhindringer rundt og derved give sig selv adgang til målet.
Spillet gik hen og vandt Dommernes Favorit Pris med kommentaren om, at det har en meget simpel og interessant spilmekanik som er værd at arbejde videre på. Dommerne var Søren Lundgaard (DADIU) og Henrik Weide. (ProgressivMedia)
Undertegnet (+ måske nogle flere fra holdet) har nu planer om at arbejde videre på spillet og derfor vil jeg rigtig gerne have noget feedback fra jer!
Jeg vil meget gerne hører:
Hvad synes du om spillet?
Hvad fungerer rigtig godt - hvad fungerer rigtig dårligt?
Hvis du skulle købe spillet - hvilke(n) platform skulle det så være på og hvor meget vil du give for spillet?
Du kan prøve spillet lige her på Kongregate!
Du kan også klikke forbi spillets Indiejam side, hvis du vil hente en standalone udgave af spillet.
Hilsen Kristian
Ps. Skulle du have lyst til at tjekke nogle af de andre spil som blev lavet til Indie9000, kan du klikke forbi denne side
Som i måske ved, så har der her i den foregående weekend været et Game Jam i Aalborg kaldet Indie9000
I den forbindelse, lavede mit hold og jeg et spil ved navn Confuxed (sammensat af ordne confused, fucked og boxed)
Kort fortalt er spillet et puzzle spil hvor man er placeret indeni en kasse. Ved at gå hen til en væg kan spilleren ændre tyngdekraften 90 grader og væggen bliver således til det nye gulv. Ved hjælp af denne mekanik kan spilleren flytte forhindringer rundt og derved give sig selv adgang til målet.
Spillet gik hen og vandt Dommernes Favorit Pris med kommentaren om, at det har en meget simpel og interessant spilmekanik som er værd at arbejde videre på. Dommerne var Søren Lundgaard (DADIU) og Henrik Weide. (ProgressivMedia)
Undertegnet (+ måske nogle flere fra holdet) har nu planer om at arbejde videre på spillet og derfor vil jeg rigtig gerne have noget feedback fra jer!
Jeg vil meget gerne hører:
Hvad synes du om spillet?
Hvad fungerer rigtig godt - hvad fungerer rigtig dårligt?
Hvis du skulle købe spillet - hvilke(n) platform skulle det så være på og hvor meget vil du give for spillet?
Du kan prøve spillet lige her på Kongregate!
Du kan også klikke forbi spillets Indiejam side, hvis du vil hente en standalone udgave af spillet.
Hilsen Kristian
Ps. Skulle du have lyst til at tjekke nogle af de andre spil som blev lavet til Indie9000, kan du klikke forbi denne side