SpellsApp RPG Character sheet

sunstar
Level 9 - Conjurer

SpellsApp RPG Character sheet

Unread post by sunstar » 07 Jun 2012, 11:36

Hey Alle 8-)

Så har jeg lige publiseret min første app ;)
Det blev til en windows phone 7 app, men jeg lejer med tanken at portere den til android...

App beskrivelsen kommer lige her:
Denne app indeholder et sæt værktøjer til at gøre rollespil livet lettere for dig. SpellsApp indeholder ternings app, Karakter sheet app, og en backpack. Eller sagt med andre ord, alt hvad der skal til for at holde styr på dine karaktere når du spiller rollespil. Appen supporter "Dungeons and dragons - Dnd 3.5" og "Dark Heresy - Warhammer", men senere vil det blive udvidet med andre systemer.

Det er en 100% hobby produktion fra min side "Just to try it, you know..."
Er sådan rimeligt tilfreds med resultatet men der er jo altid en masse ideer der bliver skåret fra når man laver "1 man hobby stuff"...
Men check den ud :!:

Håber meget at i [jer få med WP7 telefoner] vil prøve den og give lidt feedback ...

Download SpellsApp
Image

sunstar
Level 9 - Conjurer

Re: SpellsApp RPG Character sheet

Unread post by sunstar » 07 Jun 2012, 11:43

Hvis ikke i vil købe den så prøv den som Trial. Det er en nedscalleret vertion, men giver en god sample af alle funktionerne ...

sunstar
Level 9 - Conjurer

Unread post by sunstar » 05 Feb 2013, 12:58

Nu var det jo MEGET sparsomt med feedback jeg har fået fra windows phone versionen af min app. Men nu da den er kommet i en Windows8 version syntes jeg lige jeg ville poste et link til den ...

http://apps.microsoft.com/windows/en-US ... 393b45563c

Hvem ved måske nogle af jer har en windows8 maskine og lyst til at prøve den og give lidt feedback?
Det er jo primært rollespillere der vil få noget ud af appen, men jeg er MEGET åben over for kostrutiv kritik! Så alle der MEGET velkommen til at smide kommentare !!!

jonaz.dk
Site Admin

Unread post by jonaz.dk » 05 Feb 2013, 13:08

Desværre også en meget begrænset målgruppe du giver dig i kast med. ;)

Høje krav. Har en Windows Phone (en sjældenhed) OG er dedikeret spiller en af to udvalgte rollespil.

Har du været ude på nogle specialicerede rollespilforums med din app? :)
Hvis du lige kastede et par iOS og Android versioneringer ud af ærmet var der nok lidt mere bid.

Eller måske bare et mobilvenligt website man kigger ind på så alle devices er understøttede?

Ja ved det.. hobby bare at prøve lidt WinPhone udvikling så det sætter sine naturligebegrænsninger.

sunstar
Level 9 - Conjurer

Unread post by sunstar » 05 Feb 2013, 15:43

Hey jonaz
Ja jeg ved det! Det er ikke lige frem de mest udbredte systemer jeg har kastet mig over :-)
Men som du selv påpeger, så er det bare hobby ved siden af mit ellers ganske glimrende programmør arbejde ...

Jeg er "lige" begyndt at poste på diverse dedikered forums, men der er MEGET mangel på feedback :-/
(Igen nok pga folks mangel på interesse for Windows... )

Men nu her når windows 8 rigtigt griber fat i laptop og tablet markedet (he he I know it's a long shot) så kan jeg da håbe at der i det mindste er nogle med en laptop der kunne tænke sig at give lidt feedback :-)

Jeg kan se (ud fra mine små brugs statestik) at jeg har lidt faste brugere i US, Tyskland, og sådan ... Men der er desvære ikke så mange af dem der har taget sig tid til at komme med kommentare .... Går og overvejer at implementere en "In app comments" feature i håb om at høre lit ris / ros...

Men sådan er livet jo som hobby udvikler :-) (Specielt når man hopper på de mindre systemer)

Post Reply