Min idé til et MMORPG

VictorB
Level 2 - Grain of sand
Posts: 21
Joined: 28 Aug 2012, 09:45

Min idé til et MMORPG

Unread post by VictorB » 28 Aug 2012, 10:07

Hej jeg er frisk og 23 år, jeg læser i øjeblikket på VUC i lyngby og har deltidsarbejde som livredder i en svømmehal.
Jeg har siden jeg kan huske spillet spil på PC, playstation og nintendo64 m.m og jeg har altid gerne ville lave mit eget spil. jeg begyndte for ca. 2-3 år siden at skrive mine idéer ned til et mmorpg og det er efterhånden begyndt at blive til en mega fed idé.
Jeg har desvære ikke tålmodighed eller forståelsen til at lære at programmere, så det håber jeg at der er nogen der kan gøre for mig.
Jeg er en idé-maskine, som kører på højtryk. jeg har min.1-3 nye idéer til mit spil om dagen og jeg mener selv at jeg ved hvad der er med til at skabe et fedt spil.
En del af min inspiration kommer fra forskellige spil jeg har spillet, men også fra film og lege fra virkligheden.

Det jeg søger er en virksomhed stor eller lille, hvor jeg kan få lov til at være med i et team der laver spil. Til at starte med måske finpudse det spil I allerede arbejder på, og længere ude i fremtiden måske arbejde på mit eget spil. Der hvor jeg er en vigtig brik for dig, er at jeg hurtigt spotter hvor ting kunne være bedere, hvordan man ved at lave en lille del om kan få noget unikt.

Jeg har pakket mit spil ned i powerpoint præsentation, så hvis du er bare det mindste interesseret i hvad jeg har at byde på så send mig en mail eller ring; Victor_Bak@hotmail.dk tlf;28561108

Mvh Victor

Post Reply