Page 1 of 1
WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 14 Dec 2012, 15:51
by Mosegaard
Hej
Se vores lille WebGL Pathtrace demo;
http://cg.alexandra.dk/2012/12/14/webgl ... mpetition/
...og så kan man vinde en original "Skylark-124 gaming console" hvis man laver det fedeste billede
Mvh. Jesper
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 15 Dec 2012, 05:11
by jonaz.dk
Super fin tracer
Prøvede at uploade 3ds max exporterede scener (Guruware obj max exporter). Med trianlges. Syntes ikke rigtigt jeg kunne få det til at virke. Der er en evigt gentagende progress bar når man uploader obj+mtl filer. I både Chrome og Firefox af nyere dato.
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 15 Dec 2012, 15:26
by Mosegaard
Jonaz.dk, vil du eventuelt sende obj+mtl til mig (
jesper.mosegaard@alexandra.dk), så vil jeg finde ud af om vi kan fikse problemet ?
Mvh. Jesper
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 15 Dec 2012, 15:33
by jonaz.dk
Done!
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 18 Dec 2012, 10:27
by Kevin Petersen
Der er nok noget optimering, i skal have kigget på, da skolens computer, lige har crashet da jeg gik ind på den. Prøvede 2 gange, det blev også til et crash
Så jeg kan ikke rigtigt sige så meget andet, end at den måske skulle optimeres en smule bedre. Ellers godt gået !
Det er første gang nogle har crashet en computer jeg sad ved
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 19 Dec 2012, 11:58
by Zafar Iqbal
Nice, det er da vold blæret
Trak rundt i alle sliders, uploadede obj og slog turbo til/fra. Oplevede ingen problemer her
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 19 Dec 2012, 19:00
by Zacker
Super fed demo!
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 06 Jan 2013, 18:02
by eMilk
Hvem vandt? Én fra spiludvikling.dk?
I MUST KNOW!
Re: WebGL Pathtracing + julekonkurrence
Posted: 03 May 2013, 13:24
by jonaz.dk
Det var det Emil!
YAY!!! \o/
Tak til de skarpe hjerner på Alexandra Insituttet. Jeg burde nok have lavet en lidt federe entry i konkurrencen. Men det skulle også gå lidt hurtigt.
Skylark-124 Console review
Den virkede out of the box! Og har ovenikøbet batterier.. nice! Der fulgte ikke en power adapter med.
4 preloaded spil 1-2 player. Uden mulighed for flere, analogknapper!! Smukt simplistisk controller design med lidt for korte ledninger. Vægtnigen i designet har naturligvis været at man skal sidde tæt på konsollen så man kan betjene den.
Man skal sidde og fedte lidt med ledningerne hvis man vil indsætte controllerne i selve konsollen.
Den booter og loader spil instantly! Tag den!
Mulighed for at indstille sværhedsgraden i spektret fra fornuftigt spilbart op til komplet umuligt.
Der er lidt med collision.. den virker vidst ikke altid. Men den kan hurtigt fikses ved en genstart/reset.
Verdict - En klassisk no bullshit console. Sådan skal det gøres!