Kampagnen er her:

Håber de får tilføjet nogle flere tiers, og evt. stretch goals - tror ikke det vil skade deres chancer i hvert fald.
Held og lykke herfra!
Man lægger hurtigt mærke til om det er første gang man har lavet en kickstarter - eller bare ikke har researched så meget på andre populære kickstarters. Det er ærgeligt det bliver fremvist sådan, for det er et meget interessant spil.Scurvy Lobster wrote:Jeg savnede mest af alt, at se nogle gameplay clips, som med sikkerhed viser hvorfor Back to Bed er et fedt spil. Der er nogle ok clips, men de giver ikke mig den store revelation, sådan som mange andre Kickstarter videoer formår at gøre.
Savner også noget som giver historien fra udviklerne et twist/en unik vinkel. Det de fortæller kunne være baseret på et helt standard manuskript fra næsten ethvert udviklerhold. Igen synes jeg mange andre af de succesfulde Kickstarters forbinder mig bedre til hvorfor udviklerne brænder for at lave deres spil. At et spil er nomineret det ene og det andet sted er flot, men fungerer måske ikke så stærkt i argumentationen om at jeg burde backe spillet. Jeg er meget mere interesseret i at høre hvorfor udviklerholdet brænder for at lave spillet samt at se noget superfedt gameplay.
Ved godt det lyder lidt diffust, men det er jo også bare min subjektive vurdering. Held og lykke med projektet i hvert fald!