Musik til trailer/spil/what have you

Simon
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 02 Mar 2013, 11:20

Musik til trailer/spil/what have you

Unread post by Simon » 02 Mar 2013, 11:36

Hola,

Jeg skriver på vegne af det aarhusianske band, Tales of Murder and Dust. Vi vil blot gøre alle på forummet opmærksom på, at vores debut album kan hentes kvit og frit, og i er alle tilskyndet til at bruge musikken til jeres trailere eller spil til gavn for begge parter. Visse af os i bandet er store gamere, har arbejdet som spildesignere, og vi føler den mere analog musik ofte kan komplimentere det digitale udtryk fra spil. Vi kan også være interesserede i at bidrage med nye kompositioner til spilprojekter, men i så fald vil vi måske kræve en beskeden pris.

Vi spiller ny psykedelisk rockmusik, med elementer fra både folk og shoegaze. Vi har desuden endelig (efter stor efterspørgsel) udgivet debuten på vinyl, afsluttet en succesfuld tour i Grækenland, og vores kommende EP venter lieg om hjørnet. Derudover skal det nævnes at vi spiller på Loppen, sammen med vores venner i Get Your Gun og Jamedar Sun nu på lørdag - og det koster kun 40 bobs!

GIV MUSIKKEN ET LYT HER!

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3932
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Musik til trailer/spil/what have you

Unread post by jonaz.dk » 02 Mar 2013, 14:20

Cool stuff! :)
Lyder vildt godt. Og godt initiativ ud over det.

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: Musik til trailer/spil/what have you

Unread post by Jesper Kondrup » 02 Mar 2013, 16:58

Fedt!

Simon
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 02 Mar 2013, 11:20

Re: Musik til trailer/spil/what have you

Unread post by Simon » 06 Jun 2013, 11:49

Hej igen!

Jeg beklager at puste liv i den her gamle tråd, men jeg vil blot orientere alle interesserede om, at vores nye EP, Skeleton Flower, netop har ramt "butikkerne". Hør mere på ovenstående link eller her http://talesofmurderanddust.tumblr.com/skeleton

Eksperimenter gerne med musikken i jeres trailers og spil - bare husk at i lige skal have den vendt med os, før i bruger noget kommercielt.

Jeg håber i vil nyde godt af sagerne. Nu vil jeg tage en velfortjent pause fra markedsføring og nyde godt af Conquistador!

Post Reply