Det er rellativt let at snyde i det spil
Da det køre rent som client side scripting, så er det forbløffende let at gemme kildekoden ned lokalt og modificere til at give "en miliard milion" clicks per click...
Og hvis man er snu så regner man et godt "click snit" ud, og regner på hvor meget man kunne have nået hvis man havde clicket siden release date ...
Jeg ved hvad du tænker og: Ja okay jeg er lidt nørd
Men hey hvorfor ikke udfordre dine tekniske egenskager? Sæt en server op, og lad scriptet poste clicks til serveren der så laver et server site count....
Så er vi pludseligt ude i at man skal spamme serveren med click requests for at snyde... og så kan man lave en logisk Max click per second begrenser...
Og i realiteten os måle om ens brugere har et liv:
"1000 clicks per second * 60 sec per min * 60 min pr hour * 24 hours * 7 Days" => Du er en click BOT...
"5 clicks per second * 60 sec per min * 60 min pr hour * 2 hours" => Du har ikke noget liv når du bruger 2 timer på at klikke uden et mål ...
"5 clicks per second * 4 sec * 1000 users" => Det skulle nok have været mere intressant for at få brugerene til at blive hængende...
... Osv osv ...