Major League Wizardry har brug for alpha testere

mlwcards
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 12 Jul 2013, 09:14

Major League Wizardry har brug for alpha testere

Unread post by mlwcards » 17 Jul 2013, 15:13

*UPDATE* Alpha er nu klar til test - da det er en alpha må det forventes at der er en del fejl og mangler i spillet, men vi vil meget gerne have så meget feedback som muligt, så vi kan bygge videre på vores spil med så mange inputs som muligt.

Download vores alpha her - den er til iPhone, iPad, Android, PC og Mac

http://download.mlwcards.com







Image



Hej Spiludvikling.dk!

http://bit.ly/WQTiKO - direkte link til Alpha Signup

www.mlwcards.com - Vores Hjemmeside

Her på Game Made Studio har vi gennem de sidste par måneder arbejdet på vores app kortspil ’Major League Wizardry’ og er snart klar med en alpha og vi har derfor brug for testere, så vi kan få så meget feedback som muligt! Det kræver ikke andet end en telefon eller tablet at være med (både Android og iOS). Spillet er designet til tablet, så der kan være nogle issues i forhold til telefon. Det ville betyde UENDELIGT meget for os hvis i ville komme med feedback til os!

I kan læse meget mere om spillet på vores hjemmeside og husk at sign up

Kort fortalt om spillet:
Major League Wizardry (MLW) er et digitalt kortspil lidt a la Pokemon kort. Det er meget casual og nemt/simpelt at gå til og henvender sig nok primært til målgruppen fra 10 og opefter. Vi prøver ydermere at ramme dem der ikke normalt ville gå efter TCG genren. Vi har gået efter at designe et kortspil som vi selv ville have syntes var sjovt dengang vi selv spillede Pokemon/Magic - hvis vi altså havde haft tablets/smartphones dengang.

I Major League Wizardry holder vi også fast i de fysiske kort, og vi giver dem endda som print i app’en. Men vi vil gerne give de fysiske kort noget nyt liv og har derfor integreret augmented reality (AR) sammen med kortene. Indtil videre kan man ikke interagere meget med vores 3D modeller på kortene, men det er noget vi planlægger at udbygge meget mere med flere features.

ALPHA Screenshots:
Image


Image


Image


Image

Alle er velkomne til at signe up – alphaen kommer både til iOS og til Andriod og er egentlig designet til tablet, men vi skal også have den testet på telefon.

På forhånd tusind tak fra alle os på Made Game Studio.

mlwcards
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 12 Jul 2013, 09:14

Re: Major League Wizardry har brug for alpha testere

Unread post by mlwcards » 31 Jul 2013, 19:08

*UPDATE* Alpha er nu klar til test - da det er en alpha må det forventes at der er en del fejl og mangler i spillet, men vi vil meget gerne have så meget feedback som muligt, så vi kan bygge videre på vores spil med så mange inputs som muligt.

Download vores alpha her - den er til iPhone, iPad, Android, PC og Mac

http://download.mlwcards.com


mlwcards
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 12 Jul 2013, 09:14

Re: Major League Wizardry har brug for alpha testere

Unread post by mlwcards » 09 Aug 2013, 11:27

Hej igen

Vi har ændret en del i reglerne og i gameplayet. Så hvis du allerede er tester så skal du bare lige opdatere app'en

Hvis du ikke har prøvet det endnu, så hent spillet her på download.mlwcards.com

AndreasM
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 04 Nov 2013, 16:33

Re: Major League Wizardry har brug for alpha testere

Unread post by AndreasM » 04 Nov 2013, 16:36

Det varmer mit hjerte, når jeg ser datidens dyder blive videreført til de unge. Jeg holder fast i at spille Magic the gathering kort, men derfor behøver man jo ikke tvinge de unge til de samme.. Super at de får et alternativ, som kan give dem ligeså meget glæde som Magic kort har givet mig. Godt arbejde!

JeppeB
Level 9 - Conjurer
Posts: 98
Joined: 04 Feb 2009, 18:16

Re: Major League Wizardry har brug for alpha testere

Unread post by JeppeB » 04 Nov 2013, 17:17

Hej! Det ser rigtig spændende ud, hvad I har gang i, men jeg havde en bekymring, jeg ville dele med jer. I har valgt titlen Major League Wizardry og et logo, der ret specifikt følger det klassiske Major League Baseball logo. Jeg tænker ikke nødvendigvis, at I kommer i problemer, det kommer meget an på, hvor stor en succes spillet bliver og så videre, men jeg ville nok råde jer til at ændre en af delene, før I lancerer spillet, for at undgå at havne i en rigtig træls legal-situation.

Held og lykke med spillet, ser som nævnt virkelig interessant ud.
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing

Post Reply