Nu synes jeg det var min tur til at være med i show case puljen. Jeg har lavet nogle forskellige ting, blandt andet i relation til uddannelse, men også noget i fritiden.
Der er i alt tre små unity spil, alle sammen i horror miljøet http://dannylanghoffnielsen.darkorbstudios.com/Danny/.
Master Thesis siger sig selv, det er mit master thesis lavet i samarbejde med mit eget "den-gang" firma Dark Orb Studios, i kan se en projektvideo her:
Den tager lang tid at loade, da det er et enkelt ret stort level (for stort hvis jeg selv skal mene det, men man har kun så meget tid på 3 uger til at implementere det).
Udover det er der "The Rescue" et semester projekt jeg var med til at lave på AAU-cph Medialogi. Det er en af de første ting jeg var med til at lave i unity3D men det fungere fint, og næsten uden hick-ups

Og til sidst er der Night Terrors som er et lille horror spil jeg er i gang med selv. Lige pt. er der kun 2 prototype levels, så det er mest på koncept plan endnu, men der kommer snart noget mere

Desto mere i skyder det hele ned, desto bedre for mig! Jeg gør det her for at lære at blive bedre til det jeg nu en gang gør