Hej Alex
Først og fremmest synes jeg at stilen er god. Fedt at se brug af Unity til 2D og til minimal grafik.
Jeg forstår godt du benytter Unity, da du hurtigt kan opnå gode resultater med dette værktøj. De har annonceret i en nyere version at de vil integrere 2D langt bedre, så det ikke er nødvendigt at benytte andre third party produkter. Det jeg har set indtil videre ser meget fornuftigt ud.
Selve spillet er for svært allerede i de inledende faser. Om dette skyldes jeg render rundt med en svamp på niveau med Jonaz ved jeg ikke
Men tror også det skyldes dual view. Ikke noget den menneskelige hjerne er så god til.
Om den grafiske stil holder i længden tvivler jeg lidt på. Måske du kan arbejde på at grafikken bliver bedre og bedre som du kommer frem i spillet. Eventuelt kan du lade dine levels afpejle tidsperioder - så den du er i gang med nu er 80'erne.
du kan også arbejde med andre objecter som enten kan være til hjælp eller imod selve opgaveløsningen med at finde frem til udgangen.
Håber dette kan være til lidt inspiration, men ihvertfald fedt at se du er i gang og allerede nu har noget der ligner en funktionel prototype.
Har du en beskrivelse af gamedesign for det fremadrettede i spillet, eller arbejder du adhoc?
Hvor meget har du kodet/scriptet?
og i hvad (C# eller)?
/DonSonz