Project skov trold...

Olander
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 14 Dec 2013, 13:29

Project skov trold...

Unread post by Olander » 14 Dec 2013, 14:42

Hey gutter og gutinder, godt at være tilbage igen og godt at se Jonas har passet godt på vores 10 år gamle spiludvikling.dk baby :)

Her er mit første 3d project siden 2005 uden 3d, tegning, skulptures og andet end intetsigende arbejde - det har desværre resulteret i stress og en sygemelding siden sommer. Men det positive er, at jeg nu ved, at det er den kunstneriske side af mig der skal udvikles og bruges fremover 8-)

De sidste tre mdr. har jeg selvstuderet ZBrush, Max, TopoGun og lignende tools for at komme igang igen med den fede udvikling der har været. Masser der skal opfriskes og masser af nyt materiale at hygge sig med nu jeg ikke har holdt det ved lige i 8 år.
Jeg håber på et tidspunkt at kunne vende tilbage og arbejde med spil, film, design/3d print eller andet relateret - meeen en dag ad gangen!

Anyway, der er brugt ZBrush og lidt Photoshop til at lave egne brushes og alphas...
Ideen med ham her var en lidt smådum skovtrold der ikke helt forstår han har gjort noget forkert... det jo bare børn han har spist, og hvad så?
Attachments
woodtroll02b_opt.jpg

Olander
Level 0 - Null
Posts: 3
Joined: 14 Dec 2013, 13:29

Re: Project skov trold...

Unread post by Olander » 14 Dec 2013, 14:44

Her er lidt work in progress fra quick sketch til den færdige...
Attachments
wip.jpg

User avatar
Code
Level 39 - Hitman
Posts: 394
Joined: 13 Feb 2013, 14:56
Location: Aalborg
Contact:

Re: Project skov trold...

Unread post by Code » 30 Dec 2013, 09:44

Kan godt lide dit processbillede ^^
Spiludvikling og undervisning i Unity3D
http://www.code.dk

Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk

Post Reply