Det er ser rigtigt fint ud. Good job.
Nu er jeg på ingen måder fantasy card-gamer. Har kun perifær erfaring med fx. Magic the Gathering, Hearthstone og den slags. Så bær over med mig.
Generelt rigtigt godt indspark. Virker som et frisk take på genren. Min viden er muligvis begrænset her i sammenlignelige titler.
Bedre og mere lækkert end så meget andet i genren jeg kort har kigget på.
Ting der bugger mig lidt.
-Jeg kommer meget tit til at trykke på mine egne kort og jeg bliver mødt med en pop up. Super irriterende. Har i overvejet hold for info i stedet for tap? Eller en andetsted placeret infoknap.
-Syntes at realtime elementet får kampene til at miste noget af det mere taktiske velovervejede. Og man sidder meget hurtigt og spammer attacks afsted.
Realtime elementet stresser måske mere end det gavner. Men er selvfølgeligt også jeres USP.
-Jeg føler mig unødigt begrænset af at jeg ikke kan flytte mine kort-spillere når de er i kamp. Så jeg har mere kontrol over hvem der angriber hvad. Det kunne snildt koste en tur eller 2 at rokere om som trade off.
-Starten er ikke super intuitiv stadig på hvordan 'discard card to gain mana' virker. En mechanic som er altafgørende at kende til.
-Sværhedskurven virker måske lige en tand skarp i starten. Måske en funktion af at man kegler lidt rundt med mana tingen og fumler rundt med attacks man ikke kan fyre af.
Det er mine umiddelbare issues efter at have kigget lidt på det. Håber i kan bruge det til noget.
Umiddelbart ser i ud til at få gode reviews og i holder jeres ranking ret fint. Så et eller andet er nok rigtigt.

Kører i UA løbende? Eller er det naturlige bounces men ser på AppAnnie?