Hammer Bees
Posted: 13 Sep 2016, 17:34
Hey medudviklere og andet godtfolk,
jeg har været så heldig at kunne komme til at lave et spil - helt selv - ene mand.
Alt fra ide, engine, grafik, musik og lydeffekter er produceret af mine (for tiden) trætte hænder.
Det er lavet "fra bunden" med en custom engine ved hjælp af Qt (https://www.qt.io/) - så spillet kører ved hjælp af en (forholdsvis logisk) blanding af C++, QML og Javascript.
Jeg har valgt at udgive det til Android og iOS til at starte med
- men har også versioner af spillet der kører godt på Linux og Mac OSX - så overvejer kraftigt at få de platforme med også.
Mine Windows builds har noget bøvl med lydeffekterne som umiddelbart kræver lidt mere tid at få løst.
Spillets logo
Hjemmeside URL:
http://games.blackgrain.dk/hammerbees/
Det klart sværeste i processen har været at finde ud af, og acceptere, hvor uendeligt meget konkurrence der er kommet på spilmarkedet siden jeg, for mange år siden, gik med drømme om at lave mit eget spil.
Dernæst har det været at skulle hoppe på markedsføringstoget og få folk til bare at se på spillets hjemmeside eller store page - en lærerig process jeg stadig er på vej igennem og som jeg absolut langt fra mestrer endnu.
Jeg har lavet en lille trailer her:
- og så skal I selvfølgelig heller ikke snydes for et par app store links (9 DKK)
Android (Google play)
https://play.google.com/store/apps/deta ... hammerbees
iOS (Apple / iTunes App Store)
https://itunes.apple.com/us/app/apple-s ... 18760?mt=8
Kom endelig med spørgsmål eller ris og ros til enten spillet, video og/eller hjemmeside
- det hele er meget nyt for mig rent promoveringsmæssigt så ville være fedt med konstruktivt feedback
Tak for jeres tid
Lars / Black Grain Games
jeg har været så heldig at kunne komme til at lave et spil - helt selv - ene mand.
Alt fra ide, engine, grafik, musik og lydeffekter er produceret af mine (for tiden) trætte hænder.
Det er lavet "fra bunden" med en custom engine ved hjælp af Qt (https://www.qt.io/) - så spillet kører ved hjælp af en (forholdsvis logisk) blanding af C++, QML og Javascript.
Jeg har valgt at udgive det til Android og iOS til at starte med
- men har også versioner af spillet der kører godt på Linux og Mac OSX - så overvejer kraftigt at få de platforme med også.
Mine Windows builds har noget bøvl med lydeffekterne som umiddelbart kræver lidt mere tid at få løst.
Spillets logo
Hjemmeside URL:
http://games.blackgrain.dk/hammerbees/
Det klart sværeste i processen har været at finde ud af, og acceptere, hvor uendeligt meget konkurrence der er kommet på spilmarkedet siden jeg, for mange år siden, gik med drømme om at lave mit eget spil.
Dernæst har det været at skulle hoppe på markedsføringstoget og få folk til bare at se på spillets hjemmeside eller store page - en lærerig process jeg stadig er på vej igennem og som jeg absolut langt fra mestrer endnu.
Jeg har lavet en lille trailer her:
- og så skal I selvfølgelig heller ikke snydes for et par app store links (9 DKK)
Android (Google play)
https://play.google.com/store/apps/deta ... hammerbees
iOS (Apple / iTunes App Store)
https://itunes.apple.com/us/app/apple-s ... 18760?mt=8
Kom endelig med spørgsmål eller ris og ros til enten spillet, video og/eller hjemmeside
- det hele er meget nyt for mig rent promoveringsmæssigt så ville være fedt med konstruktivt feedback
Tak for jeres tid
Lars / Black Grain Games