Hey folkens! Jeg tænkte det var på tide at vise lidt frem af de illustrationer og art som jeg har lavet i fritiden i løbet af de sidste par år, med henblik på at kunne leve af det i den nære fremtid. Hvis I har ris & og ros så ville det blive modtaget med kyshånd og endnu bedre hvis I kender nogen som kunne bruge mine evner til noget arbejde, så sig endelig til! Jeg arbejder hovedsageligt i Photoshop og har gjort det de sidste 5-6 år. Planen er at holde tråden opdateret løbende.
Illustrations arbejde for et sci-fi kortspil kaldet Planetary Conquest som jeg er blevet hyret til at lave
Ice alien
Water alien
Whale alien
Fire devil
Fire ant alien
Mother nature alien
Cactus alien
Alien lightning dog
Experimental alien 8
Experimental alien 4
Experimental alien 3
Experimental alien 2
Experimental alien 1
Metal Alien
Ice Alien
Et remake af en ældre illustration hvor jeg ændrede narrativet en smule og fokuserede mere på monsteret:
Lidt portræt arbejde hvor jeg brugte et screenshot fra Die Antwood's musik video Ugly Boy som reference:
Endnu et portræt hvor jeg brugte et screenshot taget fra en scene i Blade Runner af karakteren Rachael som reference:
Lidt fanart af Julian Checkley's Darth Malgus kostume:
Dernæst nogle creatures jeg har designet:
Til sidst men ikke mindst lidt logo arbejde:
Tak for at I ville kigge med! Jeg opdaterer når jeg har noget nyt at tilføje
P.S Jeg har også min egen hjemmeside her - https://serollo.myportfolio.com/
SerOllo Art
SerOllo Art
Last edited by Serollo on 07 Mar 2017, 22:39, edited 2 times in total.
Re: SerOllo Art
Lige en hurtig update! Der er sket lidt siden sidst så jeg tænkte det ville være fint at ændre den originale post med mit nye artwork som kan ses i toppen.
Hey igen folkens. Tid til endnu en update hvor jeg er blevet færdig med Planetary Conquest projektet. Jeg har tilføjet de nyeste illustrationer oppe i den originale post
-
- Level 27 - Drooling zombie
Ser sgu godt ud!