Et forslag herfra:
Hvis i bruger videoen som promotion for spillet, ville jeg vise en video med lidt mindre 'fail'.
Spillet fremstår som hårdt og utilgiveligt - et bedre run through vil give et bedre første håndsindtryk.
Jeg håber ellers, at i har fanget en god bølge med Jeres lille spil
Re: Pudge har fået en varm modtagelse
Posted: 28 Jan 2009, 21:03
by spa
Alright Tue
Nice at du har fået gang i bixen så hurtigt.
GL med det!
Re: Pudge har fået en varm modtagelse
Posted: 28 Jan 2009, 22:25
by Jaycee
Tillykke med udgivelsen. Bliver spillet solgt for 99 cent altså omkring 5 kr pr kopi? Det var godt nok ikke meget! Hvor stor en del går så til udvikleren?
Hvad var Javira's opgave på projektet? Kan se det også er udviklet af Binary Hammer.
Re: Pudge har fået en varm modtagelse
Posted: 29 Jan 2009, 00:08
by Javira
Clawless> Ja vi har fået en del kritik for at spillet er for svært, men på den anden side kan man nemt lave et run på en 500-600 point hvis man bruger 5min på det, det gør reviewers desværre ikke. Vi kommer dog ud med en gratis update inden længe hvor der er to sværhedsgrader og nogle andre forbedringer.
Trenox> Jo tak der sker en masse, så det er dejligt
Jaycee> Pudge er et rent promo stunt og derfor ikke noget vi skal tjene kassen på, i det henseende virker det helt efter planen. Samtidig bruger vi Pudge til at dannes os et indtryk af AppStoren, salgsstatistik, markedsføring osv.
Javira står for gamedesign og grafik. Binary Hammer står for programmering og så har vi en også en lyd gut med. Gamedesign er så meget sagt hvad angår Pudge, for det er jo en iCopter klon hvilket er helt bevidst.
Re: Pudge har fået en varm modtagelse
Posted: 29 Jan 2009, 09:39
by Zee
Enig med Clawless, jeg tænkte det samme
Og tillykke med den gode PR, håber I har fået nogle data I kunne bruge fra AppStoren og er klar til at tjene nogle gode dollars på det næste spil I laver
Re: Pudge har fået en varm modtagelse
Posted: 29 Jan 2009, 13:22
by PopGoblin
Tillykke!
Det er interessant at være på AppStore... Vi har selv 2 (og snart flere) *micro* apps liggende - og har også gennem de sidste 2-3 mdr. fået samlet en del data om, hvad forskellige tiltag (såsom pris og release-hyppighed) kan gøre for distributionen.
iPhone'n (og iPod Touch ikke at forglemme) er gode platforme, der nok skal komme til at rykke fremover... hvis man kan få ørenlyd i den kakafoni af "prutte" tilbud og andet snask, der efterhånden er der...
For at få hul igennem skal der markedsføres - på den her platform, ligesom så mange andre