ok! super cool med Vive support!
Forresten den nye GearVR med motion controller og Daydream ville nok kunne komme til at virke rimeligt fornuftigt.. maybe. Har ikke prøvet nogle af de nye mobile VR controllers endnu. Daydream platformen er indtil videre ikke den helt store sællert. Men GearVR bør ikke undervurderes. Aner ikke specifikt hvor mange enheder der er der ude af 2017 modellen.
Af forhåbentligt hjælpsomme forslag fra hoften.
-App ikon og farve tema. For det første syntes jeg du burde bruge det traditionelle cube farve tema + edges som jeg kan se du har i options. Så er der ikke så meget at rafle om. Folk ved instantly hvad det drejer sig om. Det gør sig også gældende i app ikonet.
**Disclaimer**.. Rubik's Cube er patenteret og trademarked. Så det skal der naturligvis holdes i vågent øje med hvad der kan lade sig gøre. Der står lidt om det på wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rubik%27s_Cube
Virker til der er lidt spillerum dog.
"On 10 November 2016, Rubik's Cube lost a ten-year battle over a key trademark issue. The European Union's highest court, the Court of Justice ruled that the puzzle's shape was not sufficient to grant it trademark protection.[44]"
-Jeg ser dog mobil projektets største akilleshæl som værende 360 viewing. Med henblik på levetid. Som paradoksalt nok også er dets unique selling point. Folk søger altid mod laveste energiniveau når novelty faktoren er overstået. Nu ved du selv bedst efter udvikling siden 2014. Om hvor meget man gider og fægte rundt med telefonen.
Har på fornemmelsen at det går ret hurtigt før man bare vil sidde med telefonen/tablet uden for meget halløj og løse cuben. Du burde overveje en løsning.
-Gyro jitter og akseflip. Når jeg ligger telefonen ned helt statisk (måske bare min device?) Bevæger kameraet sig lidt jitter agtigt rundt.
Der er også noget desorienterende akseflip når man kigger rundt i kuben.