Sticky Bunny Arcade - Release
ude til iOS og Android
Hej hej
:arrow: :arrow: :arrow: http://onelink.to/stickybunny :arrow: :arrow: :arrow:
I Triple Topping Games har vi brugt den sidste uge på at lave og udgive vores første spil. Vores mission er at udvikle 2D platformer-spil der fungerer godt på mobilen. Så til forskel for andre platformers som ofte bruger virtuelle knapper og hvad ved jeg, så kan man spille vores med bare én hånd.
Vi har andre spil på vej, så spillet her er mere et eksperiment i om vi kunne udvikle og udgive på kort tid, samtidig med at vi også tester om vores monetization model virker og om det hjælper at bruge særlige keywords for at få flere downloads på spillet.
Enjoy og cheers fra
Simon og resten af Triple Topping Games
Sticky Bunny - 2D Arcade Platformer for Mobile
-
- Level 0 - Null
- Posts: 6
- Joined: 31 Aug 2017, 20:57
Re: Sticky Bunny - 2D Arcade Platformer for Mobile
Cool cool!
Grundlæggende virker gameplayet ret fint syntes jeg!
Interessant brug af video ads som super smashing power. Ved dog ikke om jeg er helt varm på den. Det er lidt gameplay immersion breaking at man føler sig presset til at gå efter dem. Og så skal du lige bruge x antal sekunder på en video ad.
Personligt ville jeg fortrække det som booster mellem spil hvis det kan implementeres på en eller anden fiks måde.
Har i overvejet et udvalg af random valgte baner. Der skifter ved fx. hvert 5 kill man laver? Så det ikke altid er samme bane man spiller.
Trist at jeres Toucharcade tråd ikke har fået så meget opmærksomhed.
Grundlæggende virker gameplayet ret fint syntes jeg!
Interessant brug af video ads som super smashing power. Ved dog ikke om jeg er helt varm på den. Det er lidt gameplay immersion breaking at man føler sig presset til at gå efter dem. Og så skal du lige bruge x antal sekunder på en video ad.
Personligt ville jeg fortrække det som booster mellem spil hvis det kan implementeres på en eller anden fiks måde.
Har i overvejet et udvalg af random valgte baner. Der skifter ved fx. hvert 5 kill man laver? Så det ikke altid er samme bane man spiller.
Trist at jeres Toucharcade tråd ikke har fået så meget opmærksomhed.
-
- Level 0 - Null
- Posts: 6
- Joined: 31 Aug 2017, 20:57
Re: Sticky Bunny - 2D Arcade Platformer for Mobile
Mange tak for de positive ord og din indsigt.
I bagklogskabens lys tror jeg også at jeg ville undlade at have ads midt i gameplayet. Om ikke andet skal de være kortere.
Fed idé med baner der skifter. Tror ikke vi kommer til at opdatere meget mere på det her spil men til det næste kunne det være godt tror jeg.
Nogle tips til at få mere opmærksomhed på TouchArcade? Har aldrig postet der før.
I bagklogskabens lys tror jeg også at jeg ville undlade at have ads midt i gameplayet. Om ikke andet skal de være kortere.
Fed idé med baner der skifter. Tror ikke vi kommer til at opdatere meget mere på det her spil men til det næste kunne det være godt tror jeg.
Nogle tips til at få mere opmærksomhed på TouchArcade? Har aldrig postet der før.
Re: Sticky Bunny - 2D Arcade Platformer for Mobile
cool!
hmm ja lige med TouchArcade. Grundlæggende skal du have noget der er SUPER fedt! Som bare rammer et eller andet i folk i den anden ende. Det er nok mest midcore/core/hardcore something?!..mobile gamers vi finder på sitet. Så kan man sætte sig ned og analysere hvilke tråde der gør sig bedst til det publikum. Hvis man er til den slags.
Det er pivsvært lige at sige hvad der rammer noget. Måske ser jeres for cutsey, kiddy casual ud til det publikum? Måske også for simplistisk og mangler lidt lækkerhed? Don't know!
Generelt tror jeg at.. >hvis man har noget der rammer et publikum med sit spil<. At have en tråd med flittige opdateringer. Optimalt at poste en stabil strøm af updates, fede animerede GIFs, trailere og screenshots der viser noget folk vil ha. Og naturligvis har en god dialog med folk. Kan man ikke gå helt galt i byen. Mamau og SetSnail som estimeret er cirka samme størrelse som jer? Har haft succes med at blive featured på AppStoren. De har begge ret interessante spilkoncepter og en stærk grafisk stil. Og jeg vil tro TouchArcade trådende spiller en rolle i den sammenhæng. Apple kigger i hvert fald der inde efter nye features.
Ikke at en AppStore featuring behøver at betyde det heeelt store nu om dage hører jeg. Men for micro indies er det en verden til forskel. Fra absolut ingen downloads til nogle tusinder.
Nå men held og lykke med næste projekt!
At spille metaspillet.. AppStore hit roulette lottery.
hmm ja lige med TouchArcade. Grundlæggende skal du have noget der er SUPER fedt! Som bare rammer et eller andet i folk i den anden ende. Det er nok mest midcore/core/hardcore something?!..mobile gamers vi finder på sitet. Så kan man sætte sig ned og analysere hvilke tråde der gør sig bedst til det publikum. Hvis man er til den slags.
Det er pivsvært lige at sige hvad der rammer noget. Måske ser jeres for cutsey, kiddy casual ud til det publikum? Måske også for simplistisk og mangler lidt lækkerhed? Don't know!
Generelt tror jeg at.. >hvis man har noget der rammer et publikum med sit spil<. At have en tråd med flittige opdateringer. Optimalt at poste en stabil strøm af updates, fede animerede GIFs, trailere og screenshots der viser noget folk vil ha. Og naturligvis har en god dialog med folk. Kan man ikke gå helt galt i byen. Mamau og SetSnail som estimeret er cirka samme størrelse som jer? Har haft succes med at blive featured på AppStoren. De har begge ret interessante spilkoncepter og en stærk grafisk stil. Og jeg vil tro TouchArcade trådende spiller en rolle i den sammenhæng. Apple kigger i hvert fald der inde efter nye features.
Ikke at en AppStore featuring behøver at betyde det heeelt store nu om dage hører jeg. Men for micro indies er det en verden til forskel. Fra absolut ingen downloads til nogle tusinder.
Nå men held og lykke med næste projekt!
At spille metaspillet.. AppStore hit roulette lottery.
-
- Level 0 - Null
- Posts: 6
- Joined: 31 Aug 2017, 20:57
Re: Sticky Bunny - 2D Arcade Platformer for Mobile
Super fedt, tak for din indsigt