Deep Rift 9
Posted: 11 Jan 2018, 15:11
Nogle af jer husker måske mit Hexadome projekt et par år tilbage?
Jeg troede virkelig på det, og lagde meget tid i det, men pga. manglende evne til at skabe interesse om projektet (eller manglende interesse i almenhed) sov det stille ind uden rigtigt at være kommet igang. Alt var dog ikke spildt da Norsedale Aps så både potentiale i platformen og et vist overlap med deres eget Deep Rift 9, så Hexadome blev frivillig organ donor til noget større og bedre...
Deep Rift 9 er et on-line multiplayer strategi spil i et fremtids univers - det oprindelige spil design har været under udvikling i flere omgange over en 10+ årig periode, men seneste iteration har kørt i snart 2 år og er den første der er resulteret i et spilbart produkt. Vi er stadig et godt stykke vej fra at være færdige, men er dog nået dertil hvor vi er klar til at teste på mennesker, så kig forbi hvis du tør
https://deeprift9.com
Lige nu er fokus at få core game-play til at virke, få rettet bugs og sikre at performance og sikkerhed på backend'en fungerer inden vi tilføjer alle de features der skal til for at fange og holde interessen i den tid det tager at spille et spil som DR9.
Jeg troede virkelig på det, og lagde meget tid i det, men pga. manglende evne til at skabe interesse om projektet (eller manglende interesse i almenhed) sov det stille ind uden rigtigt at være kommet igang. Alt var dog ikke spildt da Norsedale Aps så både potentiale i platformen og et vist overlap med deres eget Deep Rift 9, så Hexadome blev frivillig organ donor til noget større og bedre...
Deep Rift 9 er et on-line multiplayer strategi spil i et fremtids univers - det oprindelige spil design har været under udvikling i flere omgange over en 10+ årig periode, men seneste iteration har kørt i snart 2 år og er den første der er resulteret i et spilbart produkt. Vi er stadig et godt stykke vej fra at være færdige, men er dog nået dertil hvor vi er klar til at teste på mennesker, så kig forbi hvis du tør
https://deeprift9.com
Lige nu er fokus at få core game-play til at virke, få rettet bugs og sikre at performance og sikkerhed på backend'en fungerer inden vi tilføjer alle de features der skal til for at fange og holde interessen i den tid det tager at spille et spil som DR9.