Dungeon Master Simulator (work in progress)
Posted: 01 Apr 2018, 21:53
Jeg vil gerne fremvise det spil, jeg har arbejdet på de sidste snart to år - det tager sin tid, når man kun arbejder på det i ny og næ i ferier og weekender. Det er stadig kun halvt færdigt, og har ingen lyd og en del placeholder grafik. Men jeg håber, at I kan give mig noget brugbar feedback alligevel…
Spillet hedder Dungeon Master Simulator og er inspireret af papir-og-terning rollespil. Man spiller DM og skal forsøge at holde sine (AI styrede) spillere tilfredse, samtidig med at man opbygger sin fantasy verden.
Målet er at få heltene til at stige i level, ved at give dem en række af fjender, som er stærke nok til at udgøre en udfordring og give XP, når de dør, men ikke så stærke, at heltene taber.
Prøv det i WebGL her: http://www.dmsimulator.com
Jeg vil især gerne have feedback på, hvilke dele af spillet, der er svære at forstå eller ikke giver mening. Eller hvis du oplever deciderede fejl eller slet ikke kan køre det.
Derudover vil jeg meget gerne høre din mening om, hvilket aspekt af spillet, som du mener virker mest interessant. Det vil hjælpe mig til at beslutte hvad jeg skal bruge mine meget begrænsede ressourcer på at videreudvikle.
Andre kommentarer og kritik vil også blive værdsat.
Jeg postede i øvrigt det oprindelige design dokument på dette forum her
Spillet hedder Dungeon Master Simulator og er inspireret af papir-og-terning rollespil. Man spiller DM og skal forsøge at holde sine (AI styrede) spillere tilfredse, samtidig med at man opbygger sin fantasy verden.
Målet er at få heltene til at stige i level, ved at give dem en række af fjender, som er stærke nok til at udgøre en udfordring og give XP, når de dør, men ikke så stærke, at heltene taber.
Prøv det i WebGL her: http://www.dmsimulator.com
Jeg vil især gerne have feedback på, hvilke dele af spillet, der er svære at forstå eller ikke giver mening. Eller hvis du oplever deciderede fejl eller slet ikke kan køre det.
Derudover vil jeg meget gerne høre din mening om, hvilket aspekt af spillet, som du mener virker mest interessant. Det vil hjælpe mig til at beslutte hvad jeg skal bruge mine meget begrænsede ressourcer på at videreudvikle.
Andre kommentarer og kritik vil også blive værdsat.
Jeg postede i øvrigt det oprindelige design dokument på dette forum her